زمان : 05 Mordad 1393 - 15:59
شناسه : 91480
بازدید : 2266
توزیع عادلانه امکانات بر اساس سرانه جمعیت، موقعیت جغرافیایی و محرومیت مناطف بزرگترین خدمت است. نماینده مردم مهریز: توزیع عادلانه امکانات بر اساس سرانه جمعیت، موقعیت جغرافیایی و محرومیت مناطف بزرگترین خدمت است. در جلسه هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی با مسئولان شهرستان مهریز نماینده مردم مهریز بر توزیع عادلانه امکانات تأکید کرد

به گزارش خبرنگار وب داـ یزد: در جلسه هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی با مسئولین شهرستان مهریز، ابتدا مهندس رستگار فرماندار این شهرستان به طرح مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان و توانمندی‌های آن پرداخت و گفت: شهرستان مهریز دارای بالاترین آمار زایمان طبیعی است نسبت به سزارین است و این نشانه توان کادر بهداشت و درمان آن است. وی در ادامه افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت موجب رضایتمندی مردم شهرستان شده است.

دخیل عباس زارعزاده ـ نماینده مردم شهرستان مهریز در مجلس شورای اسلامی ـ نیز با حضور در این جلسه گفت: نیمه جنوبی کشور دچار فاجعه سرازیر شدن جمعیت از روستاها به سمت شهرها هستند و تمرکز امکانات در مرکز استان خدمت به مردم نیست.

زارعزاده ضمن تشکر ویژه از از مدیریت بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز گفت: توزیع عادلانه امکانات بر اساس سرانه جمعیت، موقعیت جغرافیایی و محرومیت مناطق بزرگترین خدمت است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.