زمان : 05 Mordad 1393 - 08:31
شناسه : 91470
بازدید : 1451
 موفقیت های امروز والیبال کشور نتیجه سرمایه گذاری بر روی رده های پایه است موفقیت های امروز والیبال کشور نتیجه سرمایه گذاری بر روی رده های پایه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: موفقیت های امروز والیبال نتیجه سرمایه گذاری بر روی رده های پایه است و این امر اهمیت استعدادیابی و توجه به رده های پایه را دو چندان می کند.

مسعود شریعتی در نشست اعضاء هیئت والیبال استان یزد که با جضور عباسعلی رضایی معاون استاندار و رئیس هیئت والیبال استان ، حجت السلام و المسلمین کوهستانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ،ناطق فرماندار شهرستان تفت ، مقوم  مدیر عامل مخابرات استان و دیگر اعضاء هیئت والیبال استان یزد حضور داشتند گفت:  واقعیت این است که موفقیت های امروز تیم ملی والیبال حاصل برنامه ریزی طولانی مدت و سرمایه گذاری درست بر روی نوجوانان و جوانان می باشد و ایران قبل از اینکه در بزرگسالان به این موفقیت ها برسد در رده های سنی نوجوانان و جوانان توانست نتایج خوبی را در مسابقات مختلف بگیرد.

وی افزود: با این برنامه ریزی های طولانی مدت و موفق،  والیبال ملی ما  امروز نه تنها قهرمان آسیا است بلکه توانست به عنوان اولین تیم آسیایی به جمع شش تیم برتر جهان برسد و امروز فدرسیون والیبال می تواند الگوی مناسبی برای دیگر رشته ها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: هیئت والیبال استان یزد هم باید در راستای برنامه های فدراسیون گام بردارد و استعدادیابی و توجه به رده پایه را در دستور کار خود قرار دهد تا بتواند به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

شریعتی خاطرنشان کرد: استان یزد پتانسیل و ظرفیت زیادی در رشته والیبال دارد و اگر برنامه ریزی خوبی در این رشته داشته باشیم می توانیم شاهد حضور و افتخار آفرینی والیبالیست های یزدی در میادین مختلف باشیم.

در ادامه این نشست رئیس هیئت والیبال استان یزد گفت: توجه جدی به تیم‌های رده پایه برای ما اصل است چرا که با همین رویکرد می‌توان ورزش قهرمانی را تقویت کرد.

 عباسعلی رضایی اظهار داشت: ما در هر مقطعی که روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کردیم و به تقویت آن همت داشتیم، توانسته‌ایم موفق عمل کنیم و براین اساس در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های ما نیز همین امر در اولویت جدی است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.