زمان : 04 Mordad 1393 - 14:38
شناسه : 91443
بازدید : 2994
بازديد سرزده فرماندار يزد از سازمان انتقال خون استان بازديد سرزده فرماندار يزد از سازمان انتقال خون استان

محمود شاكري شمسي فرماندار با حضور در سازمان انتقال خون استان  از نزديك از بخش هاي مختلف اين پايگاه بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد ، محمود شاكري شمسي ضمن بازدید از بخش های مختلف سازمان انتقال خون استان از روند اهدای خون و چگونگی نحوه اقدامات بعدي در پردازش خون قرار گرفت.

فرماندار يزد همچنین با حضور در بخش فرآورده از نحوه چگونگی تهیه محصولات خونی همانند پلاکت ، پلاسما وگلبولهای فشرده قرمز دیدن نمود.

وي در حاشيه اين ديدار با بيان اينكه بايد شرايط را براي حضور مناسب خيرين در بخش سلامت فراهم كنيم اظهار داشت: مشارکت خیرین سلامت، مي تواند در ارتقاي شاخصهاي بهداشتي و درماني در سطح استان و به تبع آن شهرستان يزد مؤثر باشد.

شاكري شمسي با اشاره به اينكه از جمله از مهمترين اهداف دولت و به تبع آن استان و شهرستان توجه خاص به بحث سلامت است افزود: در بخش درمان ضرورت دارد تا فضاي حضور بخش غير دولتي و خيرين فراهم شود تا شاخصهاي كمي و كيفي بيش از پيش ارتقاء يابد.

فرماندار با اظهار اين مطلب كه امروز مطالبه مردم از مسئولين خود برخورداري از يك محيط زيست سالم و فراهم بون سطح قابل قبولي از سلامت و رفاه مي باشد گفت: خوشبختانه سازمان انتقال خون استان با اقدامات خوب در تجهيز سازمان به امكانات و تكنولوژي روز دنيا توانسته است در سطح كشور جايگاه خوبي را به خود اختصاص دهد.

 وي از خيرين استان خواست تا با سرمايه گذاري در اين بخش ، كمك بزرگي را به نيازمندان در اين حوزه بنمايند.

فرماندار در پايان ضمن تقدير و تشكر از مدير كل و كاركنان انتقال خون؛ از حساسيت و هزينه زا بودن اين ارگان حياتي ياد نمود و همكاري مسئولين و دستگاه هاي اجرايي استان و ستادي را جهت رفع مشكلات و موانع پيش روي انتقال خون خواستار شد.

در اين بازديد دكتر تقوائي در خصوص جايگاه انتقال خون استان در كشور، ارسال خون و فرآورده هاي خوني به استان هاي همجوار گزارشي ارائه كرد. 

در اين بازديد با پيگيري فرماندار يزد مقرر گرديد اداره كل راه و شهرسازي نسبت به معرفي زمين مورد نياز سازمان انتقال خون جهت ساخت پايگاه دريافت خون در محدوده بلوار جمهوري اسلامي اقدام لازم بعمل آورد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.