زمان : 30 Tir 1393 - 14:15
شناسه : 91228
بازدید : 2695
حیات دوباره انسانی به دست تکنسین های اورژانس 115 یزد رقم خورد حیات دوباره انسانی به دست تکنسین های اورژانس 115 یزد رقم خورد از احیاء یک فرد 75 ساله توسط تکنسین‌های اورژانس 115 یزد خبر داد

به گزارش روابط عمومی اورژانس 115 یزد: بامداد روز جمعه 27 تیرماه طی درخواست از مرکز اورژانس یزد مبنی بدحالی خانمی 75 ساله ، یک واحد امدادی از پایگاه مرکزی یزد به محل اعزام شد.

با حضور دو تکنسین اورژانس بر بالین مصدوم و معاینه، مشخص شد که وی هیچگونه علائم حیاتی ندارد . پرسنل بلافاصله اقدامات احیاء پایه و سپس پیشرفته را شروع نموده و مصدوم را به بیمارستان منتقل نمودند . اقدام به موقع و صحیح آقایان اسماعیل میرزایی و حسین دستجردی در این ماموریت باعث شد فرد حادثه دیده علایم حیاتی خود را در بیمارستان باز یابد . مصدوم در حال حاضر جهت اقدامات و مراقبتهای ویژه در بیمارستان سید الشهدا یزد بستری است.

دکتر احمد دهقان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد ضمن تشکر از تکنسینهای حاضر در این ماموریت گفت : امدادرسانی بالی است برای پرواز در آسمان رضایت خدا و رحمتی از جانب خداوند که بر بندگان متعهدش نازل می گردد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.