زمان : 22 Tir 1393 - 13:34
شناسه : 91001
بازدید : 6633
اولين نشست كميته كارشناسي برنامه 50×30 باحضورمدير كل دفتر منابع انساني و تحول اداري برگزار شد؛ اولين نشست كميته كارشناسي برنامه 50×30

اولين نشست كميته كارشناسي برنامه 50×30 با حضورمدير كل دفتر منابع انساني وتحول اداري و كارشناسان دفتر منابع نيروي انساني، دفتر برنامه ريزي و بودجه و دفتر پژوهش برگزارشد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"سيد حسن سالاري"روز يك شنبه 22 تيرماه در جلسه اي كه در سالن شهيد موحدين برگزار شد گفت:كميته كارشناسي برنامه  50×30با هدف معارفه و آشنايي با ساختار و اعضا كميته  ، تعيين نقشه راه اصلاح نظام اداري برنامه  50×30 و تشريح فعاليت هاي مورد انتظار از اعضاء كميته تشكيل شده است.
وي ساختار اين برنامه را در 3 سطح ملي،استاني و دستگاهي برشمرد و اذعان كرد: در سطح ملي ،امور تخصصي معاونت توسعه منابع انساني ،در سطح استاني ستاد اجرايي و كميته كارشناسي و صاحبنظران و در سطح دستگاهي مجمع رابطان و تيم اجرايي ،اهداف را پيگيري ميكنند.
سالاري ياد آور شد:انتظاري كه از كميته ها داريم اين است كه تدوين دستورالعمل بر مفاد اسناد قانوني منطبق باشد.
مديركل دفتر منابع انساني و تحول اداري در پايان گفت: هر دستكاه اجرايي يك شيوه نامه ميخواهد كه بر اين اساس كميته كارشناسي،  آن شيوه نامه را بررسي كرده و بعد از تاييد به دستگاه هاي اجرايي ابلاغ ميكند.
گفتني است اين كميته، برگزاري كارگاه آموزشي و بازديد از دستگاه هاي اجرايي را در اولويت خود قرار داده است.

یزدفردا:گفتنی است:اجرای برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری با این طرح در 30 برنامه و برای 50 دستگاه اجرایی استان اجرایی می شود. این برنامه بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری اجرا می شود و از این پس رتبه بندی استان ها در سطح کشور و دستگاه های اجرایی در استان ها بر این اساس خواهد بود.برای اجرای برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری هفت کمیته عملیاتی و دو کمیته ارزیابی در استان ها تشکیل شده است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان