زمان : 02 Tir 1393 - 18:13
شناسه : 89677
بازدید : 10548
آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس در یزد برگزار می شود مدیر بورس یزد: آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس در یزد برگزار می شود

مدیر بورس منطقه ای یزد از برگزاری آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس اوراق بهادار در یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی اکبر جعفری افزود: کلیه علاقمندان به فعالیت در بازار سرمایه که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی بویژه در رشته های مالی- اقتصادی هستند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی اضافه کرد:  مدارک حرفه ای بورس برای پذیرفته شدگان  صادر و امکان اشتغال در کارگزاری های بورس و فرصت تصدی سمت های مختلف در نهادهای مالی و اخذ مجوز فعالیتهای مختلف برای آنها فراهم می شود.

جعفری تصریح کرد: ثبت نام برای شرکت در این آژمون از طریق مراجعه به پایگاه الکترونیکی اداره امور گواهینامه های حرفه ای به نشانی http://reg.seo.ir   و همچنین پایگاه الکترونیکی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به نشانی www.sidsco.ir  امکان پذیر است.

مدیر بورس منطقه ای یزد با بیان اینکه ثبت نام آزمون یاد شده آغاز شده و تا روز هشتم تیرماه ادامه دارد گفت: آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس روز های ششم و هفتم شهریورماه سالجاری به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار می شود و مکان و زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان