زمان : 30 Khordad 1393 - 01:08
شناسه : 89537
بازدید : 2602
«منصور سرهنگه» دستگیر شد «منصور سرهنگه» دستگیر شد

رییس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری شروری معروف به «منصور سرهنگه» خبر داد که مردم را به دلیل اینکه از جلوی خانه‌اش رد می‌شدند مورد ضرب و شتم قرار می‌داد.

 سرهنگ اکبر مرادی گفت: در 17 خرداد ماه امسال در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف تلفن همراه شان توسط فردی به نام «منصور» معروف به «منصور سرهنگه» پرونده ای تشکیل و به دستور بازپرس شعبه اول متهم تحت تعقیب قرار گرفت.

وی افزود: بررسی ها نشان داد که متهم از سارقان سابقه دار و فردی شرور است که در پرونده خود دارای سوابقی همچون آدم ربایی، سرقت خودرو و موتور و زورگیری است و حتی ساکنان محل سکونت وی نیز در بررسی ها به ماموران گفتند که از دست منصور امنیت جانی ندارند و حتی از ترس اینکه مورد ضرب و شتم این فرد قرار گیرند از جلوی در منزل وی تردد نمی کنند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده در دستور کار سریع ماموران قرار گرفت، گفت: سرانجام ماموران با استفاده از منابع اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در خیابان سجاد جنوبی شناسایی و در عصر 21 خردادماه نسبت به دستگیری وی از داخل مخفیگاهش اقدام کردند.

رییس کلانتری 111 هفت چنار افزود: ماموران در بازرسی از محل دستگیری منصور دو قبضه چاقو و قمه دست ساز و همچنین تلفن همراه مسروقه کشف کردند و متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.(ایسنا)

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان