زمان : 15 Khordad 1393 - 17:14
شناسه : 88832
بازدید : 6160
دیدار مدیرکل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان استان با فرماندار شهرستان بهاباد دیدار مدیرکل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان استان با فرماندار شهرستان بهاباد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، صبح روز دهم خردادماه با اقبال، فرماندار و عبداللهیان، رییس آموزش و پرورش شهرستان بهاباد، پیرامون مسائل مربوط به مرکز فرهنگی هنری این شهرستان، دیدار کرد.

گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان یزد، اقبال فرماندار بهاباد در این دیدار که در محل فرمانداری این شهرستان محقق شد، ضمن خیرمقدم به مدیرکل کانون استان و تبریک اعیاد شعبانیه با بیان این‌که برنامه‌ریزی و اجرای کارهای فرهنگی هنری، عشق، علاقه و احساس مسؤولیت افراد را می‌طلبد، اظهار داشت: مربیان کانون به صورت جهادی ماموریت کانونی خود را به مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌دهند. این در حالی است، که همه ما بر نقش تعلیم و تربیت در کودکی و اثربخشی آن واقف هستیم.  

عباسعلی دانافر نیز در این نشست، پیروزی انقلاب را نقطه‌ی عطفی در فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست و گفت: 40 فعالیت‌ کانونی که همکاران ما براساس آن کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری را پوشش می‌دهند، بر ارزش‌ها و اعتقادات دینی و مذهبی بنا شده است.
وی با بیان این‌که گاهی تربیت یک انسان، تربیت یک نسل را به دنبال خواهد داشت، به لزوم و اهمیت ارائه‌ی خدمات مراکز فرهنگی هنری در شهرستان‌های استان به مخاطبان خود اشاره کرد و در خصوص دغدغه‌های کانون در این مراکز، یادآور شد: مباحث مالی، کمبود نیروی انسانی، و کمبود تجیهزات از جمله مسائلی است که کیفیت فعالیت‌های مراکز کانون را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
دانافر بر ضرورت توجه ویژه‌ی مسؤولان شهرستان بهاباد به مرکز فرهنگی هنری کانون تاکید کرد و ادامه داد: بخشی از نیازهای تجهیزاتی، لزوم ایجاد فضای سبز در محوطه‌ی مرکز فرهنگی هنری بهاباد و... نیز با مساعدت و همراهی مسؤولان شهرستان محقق خواهد شد.
در ادامه عبداللهیان، رییس آموزش و پرورش شهرستان بهاباد، ضمن خیرمقدم، از مدیرکل کانون استان یزد به‌عنوان یکی از نخبگان و اساتید برجسته‌ی دانشگاهی استان یزد یاد کرد و پیشنهاد لحاظ شدن یک کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی برای شهرستان بهاباد در کنار مرکز فرهنگی ثابت این شهرستان را مطرح کرد

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان