زمان : 23 Ordibehesht 1393 - 00:13
شناسه : 87656
بازدید : 10104
بررسي مسئله آب شهر يزد در شوراي اسلامي شهر يزد بررسي مسئله آب شهر يزد در شوراي اسلامي شهر يزد

نشست آب شوراي اسلامي شهر يزد با محوريت كميسيون نظارت و پيگيري شوراي شهر و با حضور اعضاي شورا ، آقاي افخمي مشاور صنعتي استانداري ، آقاي نقدي معاون فرماندار ، شهردار ، مديران آب و فاضلاب و مديران مربوطه برگزار ومسئله بحران آب شهر ، مديريت مصرف درست آب ، راهكارهاي لازم جهت تامين منابع مالي جهت خط دوم انتقال آب يزد و همچنين تخصيص اعتبارات براي انتقال آب از خليج فارس مورد بررسي قرار گرفت.

افخمي مشاور صنفي استانداري يزد ضمن ياد وخاطره مرحوم حجت الاسلام صدوقي كه در خط اول و دوم انتقال آب به يزد نهايت همكاري را داشتند؛ گزارشي از عملكرد روند انتقال آب به يزد را ارائه نمود.

در اين جلسه وحيدرضا خباززاده يزدي رئيس كميسيون نظارت و پيگيري شوراي اسلامي شهر يزد بحث كم آبي و عدم تخصيص منابع لازم در طي 8 سال گذشته را يادآور و اظهاراميدواري كرد: با نظر مساعد استانداري و مسئولين جديد بتوان خطر بي آبي را با تدبير دولت تدبير و اميد پيگيري نمائيم وهمچنين با استفاده از منابع دولتي ويا اختصاص منابع داخلي استان ازجمله معادن و منابع دولتي به مديران استان از خشك شدن يزد دوري كنيم.

در ادامه ديگر اعضاي شوراي اسلامي شهر وشهردار مطالبي را در خصوص مديريت مصرف آب در شهر و سئوالاتي را در خصوص انتقال آب به يزد و بحران آن عنوان نمودند.

گفتني است در اين جلسه بر فرهنگسازي مصرف آب ، اختصاص معاون و منابع داخلي استان جهت تامين مالي و پيگيري نسبت به انتقال آب به يزد تاكيد شد.

شايان ذكر است در پايان جلسه مقرر گرديد با توجه به اهميت مسئله آب شهر يزد ، جلسه كميسيون نظارت و پيگيري شوراي اسلامي شهر با موضوع آب به صورت ماهيانه برگزار شود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان