زمان : 11 Ordibehesht 1393 - 01:32
شناسه : 86891
بازدید : 9200
دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد با نماینده ولی فقیه در یزد به مناسبت روز شوراها دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد با نماینده ولی فقیه در یزد

به مناسبت روز شوراها ، اعضای شورای اسلامی شهر یزد با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حميدرضا مطهريان نائب رئيس شوراي اسلامي شهر يزد ضمن ارائه گزارش 8 ماه دور چهارم شوراي اسلامي شهر ، تعداد جلسات علني شورا را 72 جلسه با 205 مصوبه اعلام نمود.

وي رويكرد سال 93 شورا و شهرداري را توجه به عمق محلات و احيا ، ايجاد و حفظ فضاي سبز  دانست.

در ادامه ، حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در یزد با اشاره به چگونگی تشکیل شوراها گفت : برخی شوراها با هماهنگی و همراهی یکدیگر توانستند بیشتر به مردم خدمت کنند و برعکس آن شوراهایی که با یکدیگر هماهنگ و همراه نبودند نتوانستند موفق عمل نمایند.

ايشان ضمن بیان اینکه کارهای ما باید به نیت خدا و برای رضایت خداوند و جلب اعتماد مردم باشد، اظهارداشت: اعضای شوراها باید پیشنهادات مختلف برای توسعه شهر مطرح و بررسی نمایند و پیشنهاداتی که قابلیت اجرا دارد و مشکل مردم را حل می کند را بپذیرند در غیراین صورت باید از آن پرهیز نمایند.

حضرت آیت الله ناصری ادامه داد: ما باید در انجام کارها سعی کنیم برای کارهای مهم شهر زمان بیشتری صرف نمائیم و کارهای کوچک را به دیگران واگذار کنیم.

ايشان مهمترین مسئله شهر یزد را میراث و بافت قدیم ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: همه مسئولین استان باید با همکاری یکدیگر به بافت توجه بیشتری نمایند و در راستای احیای آن اقدامات موثری انجام دهید.

امام جمعه یزد بر توجه ویژه به مسائل فرهنگی شهر و منظروسیمای شهری تاکید کردند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان