زمان : 28 Farvardin 1393 - 10:46
شناسه : 86165
بازدید : 3427
ديدار فرماندار جديد مهريز با صنعتگران شهرستان ديدار فرماندار جديد مهريز با صنعتگران شهرستان

سیدمحمد رستگاری  در نشستی با حضور مدیران صنایع شهرستان مهریز مهریز با تاکید بر استفاده از مشاور در صنعت مهریز گفت: انجمن مدیران صنایع در مهریز باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه از تمام توان خود برای رشد صنعت در مهریز استفاده خواهم کرد افزود: وجود یک مشاور قوی در صنعت مهریز می‌تواند خط مشی و نقشه راهی برای توسعه و پیشرفت بخش صنعت در کنار انجمن مدیران صنایع باشد.

فرماندار مهریز تعامل دانشگاه و صنایع را زمینه‌ساز کاهش بیکاری در جامعه دانست و گفت: چند سال پیش دانشگاه‌های مهریز با صنایع این شهرستان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند تا دانشجویان با استفاده از این صنایع بتوانند وارد محیط کسب و کار شوند.

رستگاری تصریح کرد: متاسفانه این تفاهم نامه مدت زیادی تداوم نداشت که باید در اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه‌های آزاد و پیام نور مهریز قرار گیرد.

مدیرعامل شهرک صنعتی شهرستان مهریز نیز بر ضرورت حمایت از صنعتگران در شرایط حساس کنونی تاکید کرد و گفت: صیانت از تولید و بهبود محیط کسب و کار و روان‌سازی امور واحدهای تولیدی و توسعه زیربنایی شهرک صنعتی مهریز از مهمترین محورهای فعالیت مدیریت این شهرک است.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهرک صنعتی شهرستان مهریز با تمام توان تلاش می‌کند تا مشکلات کلیه واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک اعم از دولتی و غیردولتی را به کمک مسئولان حل کند.

حمیدرضا بشارت افزود: در حال حاضر در بسیاری از شاخص‌های صنعتی، شهرستان مهریز حائز رتبه‌های برتر کشوری است که نشان دهنده تلاش جدی و عزم راسخ صنعتگران و خدمتگزاران این شهرستان است.