زمان : 10 Farvardin 1393 - 04:07
شناسه : 85552
بازدید : 5224
دستگيري باند سارقان سريالي موتورسيكلت در كمتر از يك­ساعت در بهاباد دستگيري باند سارقان سريالي موتورسيكلت در كمتر از يك­ساعت در بهاباد

یزدفردا:مأموران آگاهي بهاباد استان يزد ظرف كمتر از يك­ساعت باند چهار نفره نوجوان را كه در سرقت سريالي موتورسيكلت، نقش داشتند دستگير كردند.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام  پليس، با اعلام وقوع سرقت سه دستگاه موتورسيکلت هوندا در اسفندماه سال 92 در بهاباد، اقدامات جهت کشف موتورسيکلت­هاي مسروقه و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران آگاهي بهاباد قرارگرفت.

مأموران آگاهي پس از چند روز گشت­زني مستمر، توانستند موتورسيکلت­هاي مسروقه را در مناطق بياباني و سيل بندهاي اطراف شهر به صورتي که خساراتي به آنها وارد شده بود، بلاصاحب کشف كنند.

 اقدامات جهت دستگيري سارقان ادامه داشت تا اينكه سرقت موتورسيكلت ديگري اعلام شد و مأموران گشتي پليس بهاباد، پس از گشت زني­هاي هدفمند، موتورسيکلت مسروقه را در محدوده سيل بند به راكبي و سرنشيني دو نفر نوجوان مشاهده و آنها را دستگير كردند.

با انتقال متهمان به اداره آگاهي، آنها در  بازجويي پليس به جرم خود اعتراف و دو نفر همدست خود را نيز معرفي كردند كه با همكاري آنها محل سكونتشان شناسايي و طي يك عمليات دستگير شدند.

شايان ذكر است، پس از تشكيل و تكميل پرونده، متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.