زمان : 25 Bahman 1392 - 01:00
شناسه : 83659
بازدید : 4754
مردم ابرکوه، گزینه های روی میز آمریکا را بایگانی کردند مردم ابرکوه، گزینه های روی میز آمریکا را بایگانی کردند

ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر "انبوه مردم ولایت مدار شهرستان ابرکوه با شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گزینه های روی میز امریکا را بایگانی کرده و توطئه های استکبار جهانی را نقش بر آب کردند .

در راهپیمایی باشکوه 22بهمن سیل خروشان مردم شهرستان ابرکوه در طلیعه سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی جاری شده است .
امسال مردم ابرکوه با جمعیتی نزدیک به دو برابر سال گذشته در راهپیمایی یکبار دیگر دست رد به همه بدخواهان بویژه آمریکا و ادیای مزدورش زدند .
مردم از پیر و جوان در حالی که پیشاپیش آنها امام جمعه ، فرماندار ، روحانیان و مسئولان در حرکت بودند با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و طنین انداز کردن بانگ الله اکبر و شعارهای انقلابی مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل راهپیمایی عظیم 22بهمن را باشکوه برگزار کردند .
راهپیمایان نشان دادند با پیروی از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به راه امام خمینی(ره) و شهیدان والامقام همچنان پابرجا و استوارند و یکبار دیگر وحدت و همدلی سال 57 را رقم زدند .
شرکت کنندگان با مشت هایی گره کرده با تجدید بیعت با امام (ره) و مقام معظم رهبری و اهداف و آرمان های بلند شهیدان، فریاد ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، خامنه ای رهبر است وارث پیغمبر است را سر دادند.
راهپیمایی 22بهمن در شهر ابرکوه از میدان امام حسین (ع) این شهر آغاز شده و تا استادیوم ورزشی شهید پور اکبری ابرکوه ادامه داشت .
در این اجتماع قطعنامه سراسری یوالله 22 بهمن قرائت و با تکبیر حاضران مورد تائید قرار گرفت .
دراین مراسم امام جمعه ابرکوه با تبریک یوم الله 22بهمن گفت: ملت امروز با راهپیمایی باشکوه و کم نظیر خود دست رد به همه دشمنان و استکبار جهانی زدند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی اظهار داشت : انقلاب اسلامی بازحمات امام راحل (ره) و نثار خون پاک شهدا به دست آمده است و ملت همیشه و تا آخر حامی آن بوده و گزینه روی میزمان تا همیشه ولایت خواهد بود .
راهپیمایی 22بهمن باحضور مردم همیشه در صحنه در 10 نقطه شهرستان شامل :شهر ابرکوه ، شهر مهردشت ، دهستان اسفندآباد ، روستاهای اسدآباد اسفندآباد، خرم آباد ، صفی آباد ، فراغه ، ده عرب ، صفی آباد، صادق آباد ، خسرآباد ، رحیم آباد باشکوه برگزار شد.
در پایان این مراسم باشکوه ،گروه سرود توسط دانش آموزان و همچنین آوا و نواهای موسیقی عشایر شهرستان ابرکوه به اجرا درآمد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان