زمان : 10 Bahman 1392 - 00:22
شناسه : 82598
بازدید : 2458
کلنگ کارخانه ۲میلیون تنی کنسانتره آهن در بافق به زمین زده شد کلنگ کارخانه ۲میلیون تنی کنسانتره آهن در بافق به زمین زده شد

دوست حسینی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، کرباسیان معاون وزیر و مدیرعامل ایمیدرو، جعفری مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، میرمحمدی استاندار یزد و جمعی از مدیران کل استان یزد در سفر خود به بافق از سنگ آهن چغارت و کارخانه های فرآوری و جوار معدنی و طرح های صنعتی این شهرستان بازدید کردند.

این مسئولان به همراه استاندار و جمعی از مسئولان استان از سنگ آهن چغارت و کارخانه فرآوری و صنایع جوار معدنی و طرح های صنعتی بافق بازدید کردند.

همچنین امروز کلنگ کارخانه دو میلیون تنی کنسانتره آهن در بافق به زمین زده شد.

این کارخانه به مدت ۳۰ ماه و با سرمایه گذاری ۸۹ میلیون یورو در جوار شرکت سنگ آهن بافق احداث می شود و کنسانتره آهن را با خلوص ۶۷٫۵ درصد تولید می کند.

مسئولان همچنین با حضور در کارخانه هشت هزار و ۹۰۰ تنی آگلومراسیون سنگ آهن بافق از بخش های مختلف آن بازدید و قسمت مکنده این کارخانه را راه اندازی کردند.

این کارخانه در ایستگاه آخر راه اندازی قرار گرفته است که با راه اندازی آن، سالانه بیش از هشت هزار و ۹۰۰ تن کلوخه آهن برای کارخانه های فولاد کشور تولید می شود.

کارخانه در حال احداث نورد میلگرد فولاد و گندله پنج میلیون تنی بافق از دیگر طرح هایی بود که مسئولان صنعتی و معدنی کشور از آن بازدید کردند.

کارخانه گندله بافق دومین کارخانه پنج میلیون تنی کشور است که توسط سه شرکت ایرانی و چینی به مدت ۳۶ ماه احداث می شود و خوراک واحدهای فولاد سازی به روش مستقیم را تامین می کند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان