زمان : 06 Dey 1392 - 02:03
شناسه : 81385
بازدید : 6076
افتتاح نمایندگی های ثبت احوال آسفیچ بهاباد و گاریزات درتفت+عکس افتتاح نمایندگی های ثبت احوال آسفیچ بهاباد و گاریزات درتفت+عکس

همزمان با هفته ثبت احوال نمایندگی ثبت احوال بخشهای آسفیچ در بهاباد و گاریزات در تفت با حضور مسئولین ثبت احوال ، فرمانداران و اهالی دو منطقه افتتاح و آغاز به کار کرد .

مدیرکل ثبت احوال استان یزد در بهاباد با اشاره به تلاش این اداره کل برای ارائه آسان و در دسترس خدمات هویتی به مردم اظهار داشت : ایجاد نمایندگی ثبت احوال در دیهوک ، خضرآباد ، مروست ، عقدا ، بهمن و زارچ در همین راستا بوده و با راه اندازی نمایندگی در بخش خرانق در سال آینده همه بخشهای دوردست استان به خدمات هویتی مورد نظر خود دسترسی خواهند داشت .

سالاری فرماندار بهاباد نیز با اعلام این مطلب که سامانه صدور مکانیزه شناسنامه بزرگسال و کارت هوشمند ملی برای اولین بار در بهاباد راه اندازی شده گفت : ثبت احوال استان همواره تعامل خوبی با شهرستانهای دور از مرکز داشته و خدمات خود را از اینگونه شهرها آغازکرده است .

همچنین در مراسم افتتاح نمایندگی ثبت احوال گاریزات ، فرماندار شهرستان تفت ضمن تشکر از مسئولین ثبت احوال استان و تلاشهای اکبریان بخشدار این بخش اظهار امیدواری کرد : مردم بخش تازه تاسیس گاریزات در آینده ای نزدیک به خدمات بسیاری از ادارات و نهادهای دولتی در محل زندگی خود دسترسی داشته باشند .

ابوالقاسم دهقان افزود : همه مسئولین باید بدانند دیر یا زود توفیق خدمتگزاری به مردم از آنان گرفته خواهد شد . پس چه بهتر که با کار فرهنگی ، پیاده نمودن باورهای دینی در جامعه و تکریم مردم به عنوان ولینعمت و صاحبان اصلی انقلاب ، اهداف والای امام و شهدای گرانقدر انقلاب را محقق کنیم .

طباطبائی مدیر کل ثبت احوال استان نیز گفت : مرکز داده های ثبت احوال کشور در حال حاضر از طریق 500 اداره در سراسر کشور تغذیه می شود و هر ثانیه امکان 5000 تراکنش اطلاعاتی برای آن میسر می باشد . با تنظیم اسناد هویت و ملیت ایرانیان ، این مرکز امکان رصد کردن آمار و تحولات جمعیتی شامل افزایش و کاهش جمعیت یا عوامل مربوطه را مانند ازدواج ، طلاق و مهاجرت رقم می زند .

وی از مردم خواست : با رعایت مهلت قانونی برای ثبت ولادت و وفات یاریگر مسئولین در ارائه آمارهای متقن و برنامه ریزیهای صحیح باشند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان