زمان : 19 Azar 1392 - 17:48
شناسه : 80725
بازدید : 12333
برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی به زبان فارسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد (3نظر) برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی به زبان فارسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد (3نظر)

 به همت باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد یزد ،كارگاه آموزشي مقاله نويسي به زبان فارسی با تدریس دکترسید علی المدرسی عضو هیات علمی این دانشگاه و به مدت 16 ساعت برای اعضای باشگاه و دیگر دانشجویان درسالن کنفرانس ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه : در اين كارگاه شرکت کنندگان با آخرين روش ها و استانداردهاي علمي در زمينه مقاله نويسي، چگونگي حضور و نمايه نشريات ايراني در بانك هاي استنادي بزرگ دنيا ، داوري مقالات علمي و همچنين جستجوي پيشرفته اينترنتي بهره مند شدند .

دکتر احمد زاده رئیس با شگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در این رابطه به خبرنگار آنا دفتر یزد گفت : یکی از رسالتهای اصلی باشگاه پژوهشگران حمایت از دانشجویان نخبه و توجه به رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته این عزیزان در دانشگاه می باشد در همین راستا باشگاه پژوهشگران این واحد در زمینه تقویت و ارتقاء دانش دانشجویان و اعضاء این باشگاه اقدام به برگزاری این کارگاه نمود.

وی در ادامه هدف از برگزاری این کارگاه را آشنا ساختن دانشجویان با اصول و شیوه‌های نگارش مقالات علمی ، مجلات علمی پژوهشی، آشنایی با ساختار مقالات علمی و مبانی نظری و عملی و نیز آشنایی با چگونگی نگارش بخش ها و قسمت های مختلف مقاله و فرآیند انتشار مقاله عنوان کرد .

دکتر احمد زاده خاطر نشان کرد : این کارگاهها به صورت متوالی درسطح های مختلف وبا استفاده از اساتید مجرب برای کلیه دانشجویان واحد و اعضای باشگاه پژوهشگران برگزار و برای شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادرمی گردد .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان