زمان : 02 Aban 1386 - 22:26
شناسه : 8014
بازدید : 9742
استاندار يزد، خواستار ارائه راهكار جذب حاميان مالي براي ورزش استان شد استاندار يزد، خواستار ارائه راهكار جذب حاميان مالي براي ورزش استان شد

استاندار يزد، خواستار ارائه راهكار جذب حاميان مالي براي ورزش استان شد
يزدفردا "استاندار يزد خواستار ارائه راهكار از سوي اداره‌كل تربيت‌بدني و هيات‌هاي ورزشي براي جذب حاميان مالي در امر ورزش اين استان شد.

"محمدرضا فلاح زاده" در همايش مسوولان هيات‌هاي ورزشي استان يزد در زورخانه علي‌بن‌ابيطالب يزد افزود: بايد از تجربيات مفيد ديگر استان‌هاي كشور در جهت مشاركت دادن بخش‌هاي صنعتي و توليدي استفاده كنيم.

وي با اشاره به سختكوشي مردم استان كويري يزد، اظهار داشت: حفر قنات‌ها، كشاورزي و معماري از جمله فعاليت‌هايي است كه مردم دارالعباده در زمان‌هاي گذشته و زندگي سنتي خود در راستاي پرورش قوه جسماني و روحاني خود انجام مي‌دادند.

استاندار يزد گفت: امروزه با صنعتي‌شدن جهان، روي آوردن به ورزش مهمترين اقدامي است كه در تقويت جسم و روح اقشار مختلف مردم موثر است.

فلاح‌زاده همچنين تصريح كرد: گسترش اماكن ورزشي نيازمند تلاش و پشتكار است كه به ارتقاي سطح آن در جامعه كمك مي‌كند.

مدير كل تربيت بدني يزد نيز در اين همايش با اشاره به اينكه استان يزد به نسبت جمعيت، بيشترين آمار بيماران ديابتي را در جهان دارد، افزود: روي آوردن به ورزش بهترين راه مقابله با اين بيماري است.

"احمد كمالي" گفت: ورزش نماد عيني وحدت و انسجام اسلامي در جهان است و تمام خواست‌هاي ورزشي با وحدت و انسجام به نتيجه خواهد رسيد.

وي تجهيز و احیای 20 آب آنبار متروكه استان و تبديل آنها به زورخانه كه با قول مساعد رييس سازمان تربيت بدني در آينده نزديك عملي خواهد شد را يكي از اقدامات ورزشي استان در راستاي اهميت دادن به ورزش‌هاي باستاني و پهلواني عنوان كرد.

دراين همايش، پنج نفر از ورزشكاران استان يزد كه موفق به كسب مدال طلا در مسابقات المپياد ايرانيان شده بودند مورد تجليل قرار گرفتند.

همچنين مسوولان هيات‌هاي ورزشي استان به بيان مشكلات رشته‌هاي تحت پوشش خود پرداختند.




خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید