زمان : 19 Aban 1392 - 20:30
شناسه : 79579
بازدید : 5126
پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 113 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهاباد مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد خبر داد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 113 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهاباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد گفت: طی شش ماهه نخست سال 92، به 113 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "رمضان باقری" با بیان این مطلب افزود: 113 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهاباد از تسهیلات کارانگیزی، خودکفایی و مشاغل خانگی در زمینه های مختلف بهره مند شدند.

وی به تسهیلات ارائه شده به مددجویان اشاره کرد و گفت: دراین مدت بیش از 6 میلیارد و 292 میلیون ریال تسهیلات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهاباد اعطا شده است.

باقری اضافه کرد: تعداد 83 نفر از مددجویان در کلاس های آموزشی این نهاد شرکت کردند که در این راستا بیش از 37 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد اظهار داشت: در طی سال جاری دوره های آموزشی مختلفی به منظور افزایش سطح توانمندی مددجویان این نهاد برای اشتغال آنها برگزار شده است.

باقری خاطرنشان کرد: این دوره های به صورت کوتاه مدت و بلندمدت برای مجریان طرح های اشتغال و متقاضیان تسهیلات اشتغال تشکیل شده است.

 

.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید