زمان : 23 Mehr 1392 - 16:36
شناسه : 78489
بازدید : 5563
مديركل مديريت بحران استان:روند برگزاري مانور زلزله در بهاباد مطلوب است مديركل مديريت بحران استان:روند برگزاري مانور زلزله در بهاباد مطلوب است

مديركل مديريت بحران استان يزد، روند برگزاري مانور بزرگ زلزله در شهرستان بهاباد را مطلوب ارزيابي كرد.

"غلامرضا برزگري" كه به همراه رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوري اسلامي ايران به شهرستان بهاباد سفر كرده است، در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومي استانداري يزد، اظهار داشت: بهاباد ، شهرستاني زلزله خيز است كه اين موضوع ضرورت برگزاري چنين برنامه هايي را در اين منطقه دو چندان مي سازد.

وي هدف از برگزاري اين مانور را بررسي امكانات و آمادگي شهرستان بهاباد و شهرستانهاي همجوار ، تمرين برنامه ريزي براي مواقع بحراني، شناسايي نقاط قوت و ضعف امداد و نجات در استان و ارتقاي سطح آمادگي دستگاه هاي امداد رسان عنوان كرد و گفت: در اين مانور مردم نيز با وظايف خود در مواقع خاص آشنا مي شوند.

مديركل مديريت بحران استان يزد، مشاركت مردم در اين مانور را خوب ارزيابي  و  از همه دست اندركاران اين برنامه قدرداني كرد.

برزگري همچنين از بازديد رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر از چادرهاي نصب شده در سايت اسكان موقت خبر داد و گفت:  پس ازاستقرار نيروهاي امدادي و  انجام عمليات آوار برداري ، چادرهاي اسكان موقت نصب و تأسيسات لازم ايجاد شده است. همچنين ماشين آلات مورد نياز كه از شهرستانهاي همجوار فراخوان شده اند، وارد منطقه شده اند.

مانور بزرگ زلزله از ساعت 5 بامداد امروز در شهرستان بهاباد آغاز شده است و تا پايان امروز ادامه خواهد داشت.