زمان : 16 Mehr 1386 - 22:41
شناسه : 7848
بازدید : 10462
پيام استاندار به مناسبت روز جهاني كودك پيام استاندار به مناسبت روز جهاني كودك

يزدفردا "پيام استاندار به مناسبت روز جهاني كودك


فرا رسيدن شانزدهم مهرماه روز جهاني كودك را به كودكان ارزشمند و نازنين ايران اسلامي بويژه كودكان دارالعباده يزد تبريك عرض مي كنم. اختصاص روزي براي كودكان؛ اين آيه هاي روشن الهي كه در پاكي و صفا، يكرنگي و وفا و سادگي و بي كينگي اسوه و آموزگار همه ما هستند چه زيبا و دلنشين است. نشاط و مهرباني و تكاپو را بايد از آنها آموخت، آنها كه امانت هاي الهي در جامعه و صاحبان فرداي اين مرز و بومند و ساختن آينده اي زيبا، آباد و آزاد چيزي جز تربيت اين غنچه هاي هستي نيست.

روز كودك فرصت مناسبي است تا درباره نقشي كه نسبت به اين عزيزان داريم بينديشيم و استعدادهاي بالقوه آنان را در سايه ارزش هاي مذهبي و انساني براي تداوم انقلاب و پيشرفت ايران اسلامي شكوفا سازيم. لازمه اين شكوفايي ساختن دنيايي است آميخته از مهر و عدالت و عطوفت، دنيايي صلح آميز و عاري از خشونت و اضطراب. به هوش باشيم كه كودكان, پيش از آنكه دارائي و زينت زندگي باشند انسانهاي بالقوه بزرگ خداوندند كه نگاه معصومانه آنها به دستان ما دوخته شده است تا ما چه كنيم و چگونه همت بورزيم.

بيائيد به اين بهانه در حمايت هاي بيش از پيش تربيتي، انساني و مهربانانه؛ اين گلهاي باغ بهشت را با چشم ديگري ببينيم و دنياي آينده خويش و آنان را خوشتر رقم زنيم و دلهاي پاك آنان را با عشق و ايمان و آگاهي بياميزيم و اعتلا دهيم كه گفت :

به خُردي آنچه به من ياد داد استادم به غيرعشق برفت آنچه بود از يادم

محمدرضا فلاح زاده

استاندار يزد

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید