زمان : 12 Mehr 1386 - 16:38
شناسه : 7816
بازدید : 9428
پيام استاندار به مناسبت روز جهاني قدس پيام استاندار به مناسبت روز جهاني قدس

 

پيام استاندار به مناسبت روز جهاني قدس

يزدفردا "استاندار يزد به مناسبت روز جهاني قدس پيامي به شرح زير صادر كرد :


روز قدس ، روز انفجار تكبير و خروش رعد آساي همبستگي و وحدت، روز وحشت استكبار، روز خشم و انزجار مومنين و روز همنوايي و همدردي با ملت مظلوم فلسطين فرا مي رسد . روزي كه فرياد برائت از جهانخواران خون آشام ، لرزه بر اندام كفر مي افكند و طنين الله اكبر سيراب شدگان كوثر ولايت و منتظران وراثت صالحان ، خواب را از ديدگان آمريكا و اياديش مي ربايد و ما بار ديگر آرمان ديرين خويش را روشن تر از هميشه اعلام مي داريم كه :

غده چركين و سرطاني اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو گردد و ملت ستم كشيده فلسطين سرنوشت خود را خود رقم زند .


مردم دارالعباده يزد همراه با خيل خروشان ايران اسلامي در حالي كه از كلاس رمضان و ضيافت الهي قلب و جان خود را جلا داده اند به مصداق سخن حضرت امام(ره) كه فرمودند: ‹‹ ما شريك غم مظلومان عالم هستيم ›› دردمندانه حمايت از ملت فلسطين را فرياد مي كشند . ما رجاء واثق داريم كه سلاح تقوا و جهاد و صبر و استقامت و استعانت از قدرت لايزال الهي, فجر آفرين و ظفر بخش خواهد بود و كاخهاي ستم پيشگان چون لانه عنكبوت سست شده و طليعه نوراني حكومت ايمان و قرآن در حال برآمدن است و فردا از آنِ صالحان و متقين است .

امسال در حالي خداجويان عاشق در صفوف حماسه آفرين روز قدس قدم مي زنند و با ولايت و رهبري و شهيدان ميثاق مي بندند كه سخنان رياست محترم جمهوري اسلامي ايران در قلب آمريكا چون صداي سخن عشق با بارقه هاي ايمان و نور، عالميان را بهت زده و دشمنان را پريشان و رسوا نموده است. خداوند بزرگ را سپاس مي گوئيم و از آستان حضرتش شناخت و معرفت، صبوري و توان و توفيق و ايمان بيش از پيش را در مسير حكومت حضرت وليعصر(عج) طلب مي نمائيم .

وعده ما روز قدس درخيابان هاي همبستگي، خلوص و ارادت .



والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

محمد رضا فلاح زاده

استاندار يزد

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید