زمان : 25 Mordad 1392 - 14:10
شناسه : 75236
بازدید : 3261
مديركل روابط عمومي استانداري يزد خبر داد؛  تجليل از 70 تن از اصحاب رسانه مركز استان مديركل روابط عمومي استانداري يزد خبر داد؛ تجليل از 70 تن از اصحاب رسانه مركز استان

یزدفردا"مشاور استاندار و مديركل روابط عمومي استانداري يزد گفت: به مناسبت روز خبرنگار حدود 70 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه مركز استان مورد تجليل قرار گرفتند.

 "سيد عبدالمجيد قائم محمدي" در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي استانداري يزد ضمن تبريك روز خبرنگار و قدرداني از اقدامات ارزنده اصحاب رسانه در آگاهي بخشي عمومي گفت: رسانه ها نقش بسيار مهم و تاثيرگذاري در پيشرفت جامعه ايفا مي كنند.

وي گفت: به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهيد صارمي و روز خبرنگار، طبق روال سال هاي قبل به توفيق الهي توانستيم از حدود 70 نفر از فعالين عرصه اطلاع رساني  مركز استان تجليل نماييم.

قائم محمدي ادامه داد: در اين برنامه استاندار يزد به قيد قرعه با حضور در منزل تعدادي از اصحاب رسانه از خدمات آنان قدرداني كرد.

 معاونين سياسي، امنيتي و اجتماعي، هماهنگي امور عمراني و توسعه مديريت و منابع انساني استاندار نيز با حضور در دفتر رسانه هاي استان از فعاليت ارزنده اصحاب رسانه تجليل كردند.

اين مقام مسئول گفت: در اين برنامه از مسئولين نشريان محلي، كشوري، خبرگزاري ها و سايت هاي خبري مورد تاييد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و همچنين خبرنگاران فعالي كه با اين عزيزان همكاري داشته اند، تجليل شده است.

وي در حصوص قدرداني از زحمات اصحاب رسانه شهرستان ها خاطر نشان كرد: با پيگيري روابط عمومي و تأكيد استاندار مسئوليت اجراي اين برنامه در شهرستا ن ها به عهده فرمانداران گذاشته شده است

قائم محمدي در پايان از استاندار، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، معاون هماهنگي امور عمراني و معاون توسعه مديريت و منابع انساني به خاطر همراهي در اجراي اين برنامه به صورت ويژه قدرداني كرد.

وي گفت: در روزهاي آينده از چند نفر باقي مانده از فعالين عرصه خبر و اطلاع رساني تجليل خواهد شد.