زمان : 21 Mordad 1392 - 15:37
شناسه : 75065
بازدید : 6333
مددجویان کمیته امداد بهاباد میهمان ضیافت افطاری رهبر معظم انقلاب شدند مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد: مددجویان کمیته امداد بهاباد میهمان ضیافت افطاری رهبر معظم انقلاب شدند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد میهمان ضیافت افطاری امام جمعه شهرستان بودند.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "رمضان باقری" با بیان این مطلب افزود: این ضیافت افطاری از سوی مقام معظم رهبری و به میزبانی امام جمعه شهرستان بهاباد برگزار گردید در این ضیافت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مدیرکل کمیته امداد استان یزد، مسئولین شهرستان بهاباد و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهاباد حضور داشتند.

وی اظهار داشت: این ضیافت افطاری برای سومین سال است که از سوی مقام معظم رهبری برگزار می گردد.

آیت ا... ناصری- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم به فضیل و برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه مبارک احساس همدلی، احسان و نیکوکاری نسبت به یکدیگر زیادتر می شود و خیرین و نیکوکاران به دنبال حمایت بیشتر از نیازمندان هستند.

گفتنی است هم اکنون یک هزار و 570 مددجو در قالب 678 خانوار از حمایت ها و خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد استفاده می کنند.