زمان : 22 Tir 1392 - 17:59
شناسه : 73747
بازدید : 7091
امام جمعه بهاباد:یک هفته به مسئولین مهلت می دهم تا میزان اجرای مصوبات را تبیین کنند. اخطار شدید امام جمعه بهاباد امام جمعه بهاباد:یک هفته به مسئولین مهلت می دهم تا میزان اجرای مصوبات را تبیین کنند. حجه الاسلام دهقانی به همه کسانی که پای دو تعهد نامه اخیر را امضا کرده اند از جمله شخص استاندار و معاونین وی و همچنین مسئولین شهرستان یک هفته مهلت داد تا آنچه از مصوبات اجرا شده است را برای مردم تبیین و اعلام کنند.

حجه الاسلام دهقانی به همه کسانی که پای دو تعهد نامه اخیر را امضا کرده اند از جمله شخص استاندار و معاونین وی و همچنین مسئولین شهرستان یک هفته مهلت داد تا آنچه از مصوبات اجرا شده است را برای مردم تبیین و اعلام کنند.

امام جمعه بهاباد در خطبه های این هفته نماز جمعه ،ضمن تاکید بر حق نظام مقدس جمهوری بر مجازات خاطیان،از قوه قضائیه درخواست کرد با توجه به اینکه ماه رمضان ماه عفو و بخشش است همه کسانی که در قضایای اخیر به خاطر بی توجهی هایی که سالیان سال شده بود و دید مثبتی وجود نداشت دچار تخلف شده اند ضمن اقرار به خطای خود و اخذ تعهد،مورد عفو و بخشش قرار بگبرند. حجه الاسلام دهقانی در ادامه به همه کسانی که پای دو تعهد نامه اخیر را امضا کرده اند از جمله شخص استاندار و معاونین وی و همچنین مسئولین شهرستان یک هفته مهلت داد تا آنچه از مصوبات اجرا شده است را برای مردم تبیین و اعلام کنند. وی با بیان اینکه اگر بناست چند جوان نپخته یا پخته بابت خطایی که انجام داده اند محاکمه شوند آیا آن کسی که بارها تعهد و قول و امضا داده است نباید محاکمه شود که چرا به تعهدات خود عمل نکرده است؟