زمان : 20 Tir 1392 - 18:14
شناسه : 73730
بازدید : 8165
ضرورتی به حمل سلاح بعد از نمایندگی نیست مخالفت "تابش" با طرح جنجالی مجلس؛ ضرورتی به حمل سلاح بعد از نمایندگی نیست

نماینده اردکان در مجلس در واکنش به طرح «حفظ حقوق غیر مادی نمایندگان» که به نمایندگان اجازه حمل سلاح و اخد آرم طرح ترافیک به صورت مادام العمر را می دهد، گفت: نمایندگان بعد از اتمام دوره خود به عنوان شهروند عادی در جامعه محسوب می شوند و مانند بقیه افراد حق زندگی کردن با آداب آن محیط را دارند.

محمدرضا تابش  با بیان اینکه نمایندگان در دوران نمایندگی شان می توانند «سلاح، پاسپورت سیاسی و طرح ترافیک» با خود داشته باشند، ادامه داد: نمایندگان قبل از ورود به این مسئولیت مثل بقیه افراد، زندگی کرده و از حقوق شهروندی مساوی برخوردار بودند، حال به دلیل مسئولیت خطیری که دارند و با توجه به دشمنانی که در این عرصه بوجود می آید حمل اسلحه و یا حتی طرح ترافیکی ایرادی ندارد.

وی با اشاره به حمل سلاح در دوران نمایندگی نیز گفت: با توجه به اینکه نمایندگی مجلس یکی از حساس ترین و پرمخاطره ترین شغل ها محسوب می شود بار حقوقی خاصی هم به همراه دارد.

تابش افزود: نماینده باید از حقوق خود و حوزه مورد نظرش دفاع کند و بدون هیچ لکنت زبانی حرف خود را بزند به همین دلیل حمل سلاح برای نمایندگان آزاد است.

نماینده اردکان در مجلس گفت: مجوز حمل سلاح باید در دوره نمایندگی باشد، بعد از اتمام دوره، دلیلی برای حمل سلاح و یا حتی داشتن آرم طرح ترافیک وجود ندارد و من مخالف چنین موضوعی هستم.