زمان : 06 Khordad 1392 - 20:02
شناسه : 70338
بازدید : 10743
فرماندار طبس، بر تسريع گازكشي و علمك گذاري در طبس تاکید کرد فرماندار طبس، بر تسريع گازكشي و علمك گذاري در طبس تاکید کرد "احمد طالبيان مقدم" در این جلسه با اشاره به ضرورت اجرا و تكميل هر چه سريعتر و مناسب تر پروژه گازكشي شهر طبس به عنوان يكي از خواسته های مكرر شهروندان ، خواستار اهتمام مسئولان ذي ربط به اين امر شد.

طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: جلسه تصميم گيري و بررسي مسائل گازكشي و علمك گذاري مناطق شهري  طبس با حضور معاون استاندار و فرماندار طبس ، مديرعامل و جمعي از مسئولان شركت گاز استان خراسان جنوبي، شهردار و رييس اداره گاز طبس و تعدادي از كارشناسان  برگزار شد.

"احمد طالبيان مقدم" معاون استاندار و فرماندار طبس در این جلسه با اشاره به ضرورت اجرا و تكميل هر چه سريعتر و مناسب تر پروژه گازكشي شهر طبس به عنوان يكي از دستاوردهاي بزرگ دولت و نظام جمهوري اسلامي و به ويژه خواسته مكرر شهروندان در اين خصوص، خواستار اهتمام مسئولان ذي ربط به اين امر شد.

مدير عامل شركت گاز استان خراسان جنوبي نيز در اين جلسه از آغاز عمليات گازرساني به 5 روستاي شهرستان طبس و خط انتقال گاز شهر عشق آباد در سال جاري و نيز شروع عمليات گازرساني به منطقه ديهوك طبس در اوايل سال آتي خبر داد.

بر اساس تصميم اعضاي جلسه، شركت گاز استان خراسان جنوبي در خصوص انتخاب پيمانكار علمك گذاري داخل شهر طبس با فوريت اقدام و تا پيش از شروع فصل سرما علمك گذاري انجام خواهد شد.

همچنين مرمت نوار حفاري گاز توسط شهرداري انجام مي گيرد كه در اين راستا توسط فرمانداري طبس اعتبار لازم تخصيص خواهد يافت.