زمان : 04 Khordad 1392 - 18:08
شناسه : 70222
بازدید : 11772
برگزاری اولین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد برگزاری اولین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد

جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و نشست هم اندیشی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان با حضور مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، سرپرست فرمانداری، مسئولین روابط عمومی ادارات و خبرنگاران شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

 

در ابتدای این جلسه سرپرست فرمانداری و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان بهاباد ضمن تبریک هفته روابط عمومی طی سخنانی بر پویایی و تحرک در روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: مهمترین عنصر موفقیت یک روابط عمومی پویایی و ارائه طرح و خلاقیت در راستای نمایان ساختن دستگاه مربوطه است.

 

 

 

سالاری یکی از وظایف اصلی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی را زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و افزود: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی باید با فضاسازی شایسته و اطلاع رسانی صحیح به مردم، ضمن زمینه سازی حضور حداکثری، مردم را در انتخاب کاندیدای اصلح مطابق با معیارهای مقام معظم رهبری یاری نماید.

 

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان همچنین از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور در خردادماه خبر داد.

 

در ادامه جلسه مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد ضمن تبریک هفته روابط عمومی و اعیاد رجبیه، روابط عمومی را جزو مشاغل مهم فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: روابط عمومی ها می توانند در راستای انجام وظایف خود، در افزایش سطح فرهنگ و معنویت جامعه نقش مهمی را ایفا کنند.

 

"سید عبدالمجید قائم محمدی" همچنین به برخی از وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: مهمتری وظیفه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، افزایش بینش سیاسی و بصیرت مردم در انتخاب کاندیدای اصلح است.

 

 

در ادامه جلسه مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری بهاباد ضمن تبریک هفته روابط عمومی گفت: روابط عمومی می تواند بسیار تأثیرگذار بوده و معرفی كننده دستگاه به خارج از مجموعه باشد ولی متأسفانه هنوز جایگاه اصلی خود را نیافته است و به فرموده مقام معظم رهبری جای خالی روابط عمومی باید روشن شود.

 

"حسین زینلی" در گزارشی به ارائه برخی از فعالیت ها و اقدامات روابط عمومی فرمانداری و شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان پرداخت و از همکاری و تلاش های مسئولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران شهرستان تشکر کرد.

 

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان همچنین از آماده سازی بیانات امام راحل، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و شهدا درباره انتخابات در قالب کلیپ، بروشور، پوستر و بنر خبر داد و خواستار همکاری کلیه ادارات و نهادهای شهرستان جهت فضاسازی مناسب تبلیغی در سطح شهرستان شد.