زمان : 02 Khordad 1392 - 02:04
شناسه : 70052
بازدید : 4768
جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام الله خردادماه  در بهاباد  برگزار شد‎ جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام الله خردادماه در بهاباد برگزار شد‎

سرپرست فرمانداری بهاباد گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، مدیران كل استان با حضور در شهرستان، با خانواده معظم شهدا دیدار می كنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، سالگشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست فرمانداری بهاباد با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: بارزترین قله عملیات هشت سال دفاع مقدس، مساله فتح خرمشهر بود.

"مصطفی سالاری" افزود: سوم خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است و برای همیشه ماندگار خواهد ماند و این حادثه عظیم انقلاب ما را بیمه كرد.

وی برخی از عوامل مؤثر در پیروزی خرمشهر را یادآور شد و گفت: روحیه اعتماد رزمندگان به خدا، ایثار رزمندگان و امدادهای غیبی پروردگار از عوامل مهم در فتح خرمشهر بود.

سالاری در ادامه از حضور مدیران كل استان جهت دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی، مقرر شد مدیران كل استان به صورت دو گروه جداگانه طی سفری یك روزه به شهرستان های بهاباد و بافق به همراه مسئولین این شهرستان ها با تمامی والدین و همسران شهدا دیدار نمایند.

سرپرست فرمانداری تاریخ اجرای برنامه دیدار را روز چهارشنبه مورخ 92/3/1 عنوان كرد.

وی همچنین با اشاره به شخصیت والای حضرت امام(ره) ایشان را یکی از شخصیت های بی بدیل تاریخ نامید که نقش مهمی در تحولات دنیای معاصر ایفا کرد.

سالاری در ادامه با بیان اینکه قیام 15خرداد سال 42 در راستای پیروی از امام(ره)و خلق حماسه بزرگ و باشکوه در سال 42 صورت گرفت، بیان داشت: مردم همیشه در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور فعال داشتند و در سال جاری با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای باشکوه‌تر ایجاد خواهند کرد و جواب دندان‌شکن به استکبار خواهند داد.

در ادامه جلسه در مورد برنامه های بزرگداشت سالگشت ارتحال حضرت امام(ره) و قیام 15 خرداد بحث و تبادل نظر شد.

سرپرست فرمانداری بهاباد بر حضور همه مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان در ویژه برنامه های سوم، چهاردهم و پانزدهم خرداد تأکید کرد.

همچنین در این جلسه اعلام شد که 320 نفر زائر از قشرهای مختلف مردم شهرستان بهاباد در قالب کاروان اعزامی به حرم مطهر امام خمینی(ره) عزیمت خواهند کرد