زمان : 01 Khordad 1392 - 13:50
شناسه : 69926
بازدید : 12880
نشست مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج استان یزد با فرماندار بهاباد نشست مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج استان یزد با فرماندار بهاباد

 نشست مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج استان یزد با فرماندار بهاباد با حضور رییس گروه ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهاباد و نماینده شفا در شهرستان بهاباد در محل فرمانداری این شهرستا ن برگزار شد.

در این نشست مدیر عامل شفا ضمن تبیین اهداف راه اندازی شفا به تشریح برنامه های صورت گرفته طی سه سال گذشته در مرکز استان و شهرستان ها پرداخت.

وی آموزش بیش از 27000نفر، ارائه مشاوره  تلفنی و حضوری به بیش از 15700نفر در حوزه های ازدواج، اختلافات خانوادگی، تربیت فرزند، مدیریت روابط در خانواده، مهارت های ارتباطی را ازجمله اقدامات صورت گرفته در بخش آموزش و مشاوره عنوان کرد.

" علی پارسانیا" به تشریح بخش تسهیلات شبکه فعالین ازدواج پرداخت و گفت: ارائه تسهیلات ازدواج آسان، پرداخت وام قرض الحسنه، اعزام ماهیانه زوج های جوان به تور ماه عسل عتبات عالیات و مشهد مقدس از  خدمات ارائه شده این بخش به زوج های جوان می باشد.

در ادامه این نشست فرماندار بهاباد ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در بخش شبکه فعالین ازدواج استان به تشریح شرایط فرهنگی و اجتماعی این شهرستان پرداخت  و لزوم برنامه ریزی اختصاصی برای هرشهرستان با توجه به شرایط فرهنگی آنرا خواستار شد.

در این نشست بر استفاده از ظرفیت ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در برنامه ریزی بهتر برای جوانان تأکید شد.

گفتنی است تشکیل کمیته سامان ازدواج در شهرستان بهاباد با حضور خیرین محترم در آینده ای نزدیک از جمله موارد مصوب در این نشست بود.