زمان : 23 Ordibehesht 1392 - 19:00
شناسه : 69188
بازدید : 9925
به رياست معاون برنامه ريزي استاندار برگزار شد؛  جلسه ستاد تنظيم بازار استان به رياست معاون برنامه ريزي استاندار برگزار شد؛ جلسه ستاد تنظيم بازار استان

جلسه ستاد تنظیم بازار استان به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محمد رضا بابایی " روز دوشنبه در این جلسه با اشاره به تلاش دشمنان برای وارد كردن خسارت به اقتصاد كشور، گفت: نامگذاری امسال با عنوان " حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی " از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) تلاشی فراتر از شرایط عادی را در عرصه اقتصادی و حضور پرشور در عرصه سیاسی می طلبد.

 

وی سوء استفاده برخی از افراد  سودجو در ایام نابسامانی بازار را یادآور شد و خاطر نشان كرد: آموزه های دینی اسلام رفتار اینچنینی را نمی پسندد.

 

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مقوله نان در معیشت آحاد مردم جامعه، اظهار داشت: برنامه ریزی نظارتی مدون، كیفیت، نحوه ارائه و ...  نان باید در اولویت كاری  دستگاه های مرتبط قرار گیرد.

 

برگزاری طرح رحمت – نمایشگاه عرضه محصولات غذایی در ماه مبارك رمضان - ، بررسی وضعیت برنج، گوشت، حبوبات، جو، ذرت، گندم، شكر، روغن و ... در بازار و ذخیره سازی گوشت و مرغ مورد نیاز استان در ماه مبارك رمضان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

در این جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.