زمان : 23 Ordibehesht 1392 - 07:19
شناسه : 69147
بازدید : 10975
کار در روابط عمومی ها باید با هدف مشخص انجام شود کار در روابط عمومی ها باید با هدف مشخص انجام شود دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هيئت هاي ورزشي استان يزد گفت : کار در روابط عمومی باید براساس یک برنامه ریزی مدون و با هدف مشخص انجام گیرد.

رضا نارگاني مدير روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان يزد و دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هيئت هاي ورزشي در نخستين نشست اين شورا در سال جديد ضمن تبريك 27 ارديبهشت ماه روز روابط عمومي و ارتباطات گفت : هر چه روابط عمومی از کارآمدی و نشاط بیشتری برخوردار باشد، خدمت رسانی به مردم نیز روند بهتری خواهد گرفت.

وي افزود : شورای روابط عمومی باید زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و ارتقاء کمی و کیفی اطلاع رسانی را فراهم کند و سبب افزایش فعالیت روابط عمومی هيئت هاي ورزشي شود.

نارگاني اظهار داشت : در سال جدید با یک برنامه زمان بندی اهداف را در دو شاخص کلی شامل ارتقا روابط عمومی ها و ارتباط با رسانه ها دنبال می کنیم و در این راستا تمامی اعضای منتخب باید ظرفیت های خود را پای کار بیاورند.

مدير روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان يزد  تاکید کرد : روابط عمومی ها هیئتها باید با رسانه ها ارتباط مداوم و مستمر داشته باشند، .

وي تصريح كرد : در سال جديد در زمينه هاي فرهنگي ، اجتماعي و رفاهي در سطح روابط عمومی های هیئتهای ورزشی  بايد برنامه ريزي شود و كارهاي ارزشمندي صورت بگيرد.

در پايان اعضاء اين شورا به بررسي مسائل و برنامه هاي اين شورا در سال جديد به بحث و تبادل نظر پرداختند.