زمان : 31 Farvardin 1392 - 20:08
شناسه : 67964
بازدید : 8025
استاندار یزد وارد  بهاباد شد+تصاویر استاندار یزد وارد بهاباد شد+تصاویر

یزدفردا:استاندار یزد در سفر به بهاباد اظهار داشت: روند اداری انتقال گاز به بهاباد حل شده و انشاء الله در اردیبهشت ماه سال جاری عملیات گازرسانی به این شهرستان آغاز خواهد شد.

به گزارش یزدفردا؛ "محمدرضا فلاح زاده" استاندار یزد طی سفری به شهرستان بهاباد ضمن شركت در مراسم ترحیم حجت الاسلام یحیی زاده از برخی پروژه های عمرانی شهرستان بازدید نمود.

استاندار یزد در بدو ورود به بهاباد از مجتمع مسكن مهر و نیز محل احداث موزه علوم طبیعی بازدید كرد و سپس جهت شركت در مراسم ترحیم نماینده فقید شهرستان های میبد و تفت راهی مسجد جامع شد.

وی پس از مراسم از موزه علوم طبیعی بهاباد كه یكی از موزه های كم نظیر و حتی بی نظیر كشور می باشد، بازدید نمود.

"محمدرضا فلاح زاده" همچنین از پروژه های در حال احداث ساختمان ناحیه مقاومت بسیج و ساختمان مدیریت بحران شهرستان دیدن كرد و بعد از آن راهی محل ساخت مركز آموزش عالی شد و در پایان سفر خود از خط لوله انتقال آب به شهرستان بازدید كرد.

عالی ترین مقام اجرایی استان در مصاحبه با خبرنگار در مورد گازرسانی به بهاباد اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده و جلسات مختلف با وزیر و مدیران ارشد وزارت نفت، روند اداری انتقال گاز به بهاباد حل شده و طبق قولی كه مسئولین وزارتخانه داده اند، انشاء الله در اردیبهشت ماه سال جاری عملیات گازرسانی به این شهرستان آغاز خواهد شد.

همچنین در این سفر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مشاور عالی استاندار، مشاور استاندار در امور فرهنگی و اجتماعی، سرپرست فرمانداری بهاباد و برخی دیگر از مسئولین شهرستان استاندار را همراهی می كردند.