زمان : 23 Farvardin 1392 - 01:36
شناسه : 67643
بازدید : 9214
هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان بهاباد انتخاب شدند‎ هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان بهاباد انتخاب شدند‎

هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان بهاباد انتخاب شدند

جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان بهاباد تشكيل شد.

به گزارش كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد، در اجرای ماده 32 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روز پنج شنبه جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بهاباد با حضور سرپرست فرمانداری، رئیس هیأت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان و اكثریت معتمدین محل در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست فرمانداری بهاباد ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و درگذشت حجت الاسلام یحیی زاده نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی از آمادگی ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری شایسته انتخابات خبر داد و تصریح كرد: باید تلاش نماییم با قانون مداری و قانون گرایی بستر حضور حداكثری مردم در پای صندق های رأی را فراهم نماییم.

"مصطفی سالاری" سپس به ارائه برخی از راهكارهای مؤثر جهت مشاركت حداكثری در انتخابات پرداخت و اظهار كرد: رعایت اصل بی طرفی از سوی مسئولین اجرایی و نظارتی در قبال نامزدهای انتخاباتی و گروه های سیاسی، جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از امكانات دولتی در ایام انتخابات، پرهیز هر گونه تنش سیاسی در حوزه انتخابیه، نظارت و تأكید بر رعایت اصول اخلاقی و قانونی در رقابت های انتخاباتی از سوی نامزدها و حامیان آنها و مواردی از این قبیل راهكارهای مؤثری جهت مشاركت حداكثری مردم در انتخابات است.

وی همچنین تأكید كرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار كننده اصلی انتخابات مردم هستند و دولت مقدمات كار را آماده می كند.

در پایان جلسه 8 نفر از معتمدین با رأی گیری مخفی و كسب اكثریت نسبی آرا به عنوان عضو اصلی و 5 نفر به عنوان عضو علی البدل هیأت اجرایی شهرستان تعیین شدند.

فرماندار، رئیس اداره ثبت احوال و رئیس اداره آموزش و پرورش به همراه 8 نفر از معتمدین، هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر را تشكیل می دهند.

اسامی اعضای اصلی هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان بهاباد به شرح ذیل است:

1-               مصطفی سالاری (سرپرست فرمانداری و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان)

2-               عباس حاتمی (رئیس اداره ثبت احوال)

3-               حسن عبداله ئیان (رئیس اداره آموزش و پرورش)

4-               محمدحسن گلشن زاده (عضو)

5-               سید حسن رضوانی (عضو)

6-               محمدحسن امینی پور (عضو)

7-               سید عبدالحمید رضوی (عضو)

8-               احمدآقا اخوان (عضو)

9-               سید محمد رضوی (عضو)

10-          علی ملكپور (عضو)

11-          حجت الاسلام علیرضا گنجی (عضو)