زمان : 21 Farvardin 1392 - 18:51
شناسه : 67566
بازدید : 5554
"پرداخت 8 میلیارد و 783 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد بهاباد" مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد خبر داد: "پرداخت 8 میلیارد و 783 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد بهاباد" مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد از پرداخت بیش از 8 میلیارد و 780 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل امداد و قرض الحسنه بانکی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، در سال 91 خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "رمضان باقری" با بیان این مطلب افزود: در سال گذشته 146 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد مشغول به کار شدند.

وی اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان بهاباد به منظور ایجاد استقلال اقتصادی برای خانواده‌های تحت حمایت اقدامات خوبی برای اشتغالزایی آنان انجام  داده است.

باقری اضافه کرد: قبل از معرفی مددجویان به مراکز کاریابی و یا پرداخت وام‌های اشتغالزایی شرایط مددجویان مورد بررسی قرار گرفته و با در نظر گرفتن امکانات، شرایط و استعدادهای مددجو، اقدام به اشتغالزایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد در ادامه افزود: این تسهیلات در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی و باغداری، دامپروری، صنایع دستی، فعالیت های صنعتی و معدنی و غیرو به مددجویان اعطا شده است.