زمان : 14 Farvardin 1392 - 01:04
شناسه : 67312
بازدید : 8195
سرپرست جدید فرمانداری بهاباد معرفی شد سرپرست جدید فرمانداری بهاباد معرفی شد

در جلسه ای با حضور نماینده مجلس و معاون استاندار، "مصطفی سالاری" به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بهاباد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ در جلسه شورای اداری شهرستان كه روز پنج شنبه با حضور نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری و مسئولین شهرستان برگزار شد، سرپرست جدید فرمانداری بهاباد معرفی شد.

در ابتدای جلسه سرپرست سابق فرمانداری بهاباد گزارشی از فعالیت های انجام شده در دو ماه و نیم مسئولیت خود در شهرستان را ارائه داد.

"سعید عبداللهی" پیگیری تحقق مفاد دو صورتجلسه ویژه شهرستان بهاباد كه در استانداری تنظیم شده است را مهمترین عملكرد مجموعه فرمانداری در طی مدت مسئولیت خود دانست و گفت: با پیگیری های انجام شده، انتقال آب و گاز به شهرستان بهاباد جزء پروژه های مهر ماندگار قرار گرفته است و تا پایان دولت دهم محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: دو سوم مبلغ پیش پرداخت یكساله حق آبه و تمام مبلغ كمك هزينه احداث ساختمان دانشگاه و موزه علوم طبيعي توسط معدن چادرملو واریز شده و باقیمانده آن طی دو هفته آینده محقق خواهد شد.

سرپرست سابق فرمانداری بهاباد و مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد استقرار دفتر معدن چاه گز و واگذاری زمین كارخانه گندله سازی بهاباد و آغاز عملیات اجرایی آن را گامی مهم در اجرای مصوبات دانست.

عبداللهی همچنين از ثبت قریب الوقوع شركت توسعه اشتغال شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اكثر بندهای صورتجلسات مذكور اجرایی شده و یا در مراحل نهایی اجرا قرار دارد.

در ادامه جلسه نماینده مردم شهرستان های ابركوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی از همكاری و پیگیری جدی استاندار و دیگر مسئولین و نمایندگان مردمی در تحقق مفاد صورتجلسات ویژه شهرستان بهاباد قدردانی كرد و گفت: پیگیری های زیادی جهت احقاق حقوق مردم شریف شهرستان بهاباد انجام گرفته است كه لازم است این پیگیری ها به صورت جدی توسط فرماندار جدید و سایر مسئولین و نمایندگان مردم پیگیری شود تا شاهد رشد و شكوفایی هر چه بیشتر این شهرستان باشیم.

حجت الاسلام زارع زاده در ادامه انقلاب اسلامی را همانند نوری دانست كه ظلمت را نابود كرد و افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران بسیاری جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی فداكاری نمودند و ما كه وارث خون شهدا هستیم و قبول مسئولیت نموده ایم باید مراقب باشیم تا خون شهدا پایمال نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز در ادامه جلسه با اشاره به اینكه با همكاری و همدلی مردم و مسئولین اقدامات خوبی جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان بهاباد انجام شده است، گفت: پیشرفت در عرصه های مختلف موجب ایجاد فرصتها و تهدیدهای مختلفی است و شهرستان بهاباد با توجه به دارا بودن پتانسیل كشاورزی و كشت های گلخانه ای، باید سرآمد استان در حوزه كشاورزی شود.

"غلامحسین دشتی" در بخش دیگری از سخنان خود ولایتمداری، پشتیبانی و دلبستگی مردم بهاباد به نظام مقدس جمهوری اسلامی را شهره عام و خاص دانست و اظهار داشت: مردم بهاباد همانطور كه در صحنه های مختلف انقلاب حضوری با بصیرت و به موقع داشتند، باید همانگونه با همدلی و اعتماد به مسئولین شاهد پیشرفت موطن خود باشند و تحقق مفاد صورتجلسات ویژه این شهرستان گامی مهم در پیشرفت همه جانبه این منطقه خواهد بود.

سرپرست جدید فرمانداری بهاباد نیز طی سخنانی اظهار امیدواری كرد بتواند از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را در جهت خدمت به مردم شریف شهرستان محروم بهاباد برده و شاهد پیشرفت چشمگیر شهرستان بویژه در زمینه تأمین زیرساخت های لازم همچون گاز و برخورداری مردم از آب آشامیدنی مناسب در مدت زمان كوتاهی باشد.

"مصطفی سالاری" در ادامه اولویت اول كاری خود را برگزاری انتخاباتی باشكوه و پرشور عنوان كرد و اولویت مهم كاری خود را پیگیری صورتجلسات ویژه شهرستان بهاباد دانست.

در ادامه جلسه از خدمات سعید عبداللهی تقدیر و مصطفی سالاری به عنوان سرپرست فرمانداری بهاباد معرفی شد .

سالاری پیش از قبول این مسئولیت، معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری یزد بود.