زمان : 13 Esfand 1391 - 23:31
شناسه : 66319
بازدید : 2850
رسیدن به جامعه آرمانی را در گرو توجه به دستورات الهی است رسیدن به جامعه آرمانی را در گرو توجه به دستورات الهی است


یک مجری قرآنی  رسیدن به جامعه آرمانی را در گرو توجه جدی به دستورات قرآن کریم دانست وگفت: کار قرآنی موجب تعامل بیشتر مسئولان  برای رفع مشکلات کشور می شود.

به گزارش شورای اطلاع­ رسانی دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری­ها و رسانه­ های برخط قرآنی آیات، طاهره قیومی ، مجری خبرهای قرآنی با اشاره به اینکه قرآن علاوه بر گسترش آموزه ­های شرعی و دینی چتری جهان­شمول برای همه امور بشر است، اظهار داشت: کار قرآنی موجب همدلی و همکاری مردم و همچنین تعامل بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات جامعه در همه زمینه ­ها می شود.
وی با اشاره به هجمه گسترده استکبار بر علیه آموزه­ های قرآنی افزود: اگر جهان اسلام می خواهد برروی موج بیداری اسلامی بدون بحران اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیش رود باید زیر چتر قرآن نظام مند شود زیرا همه مسائل را می­توان با استفاده از قرآن تفسیر و تبیین کرد.
قیومی رسیدن به جامعه آرمانی را در گرو توجه جدی به دستورات قرآن کریم عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان رسانه­ های ملی باید به این باور برسند که آخرین معجزه خداوند برای نجات بشر است و آنان با تمسک به این منبع ناب و کهنه ناپذیر از دیگر منابع بی­ نیازند.