زمان : 09 Esfand 1391 - 17:20
شناسه : 66114
بازدید : 5737
"امسال همه مساجد شهرستان بهاباد پایگاه جشنواره نیکوکاری می شوند" مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد: "امسال همه مساجد شهرستان بهاباد پایگاه جشنواره نیکوکاری می شوند" مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد گفت: همه مساجد این شهرستان پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشنواره نیکوکاری امسال هستند.

یزدفردا: به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "رمضان باقری" در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشنواره نیکوکاری با بیان این مطلب افزود: مردم خیر و نوعدوست شهرستان بهاباد در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از 236 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته 7 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان و 60 مدرسه کمکهای مردمی جشن نیکوکاری را جمع آوری نمودند و امسال علاوه بر این پایگاه ها در همه مساجد نیز پایگاه های جشنواره نیکوکاری مستقر خواهد شد.

باقری با بیان اینکه جشنواره نیکوکاری امسال در روز 16 اسفندماه در مدارس، 17 اسفندماه در مساجد و پایگاه های سطح شهرستان و 18 اسفندماه در میعادگاه نمازجمعه برگزار می شود، اضافه کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره در روز 16 اسفندماه در مجتمع آموزشی امیرکبیر بخش آسفیچ برگزار می گردد.

عبداللهیان، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهاباد هم در این نشست ضمن قدردانی از امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: مردم نوعدوست شهرستان بهاباد در مراسم معنوی جشنواره نیکوکاری امسال همچون سال های گذشته حضوری گرم و پرشور خواهند داشت.