زمان : 14 Bahman 1391 - 19:57
شناسه : 64344
بازدید : 2983
دور شدن خانواده ها از سبک زندگی اسلامی نتیجه استفاده از ماهواره است. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صدوق: دور شدن خانواده ها از سبک زندگی اسلامی نتیجه استفاده از ماهواره است. گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی اسلامی در محل خانه قرآن روستای صدر آباد ندوشن با سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صدوق برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صدوق ، گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی اسلامی در محل خانه قرآن روستای صدر آباد ندوشن برگزار شد .

سخنران این گفتمان دینی حجت الاسلام حمید رضا عسکری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صدوق در مورد سبک زندگی اسلامی مطالبی بیان کرد و گفت: دور شدن خانواده ها از سبک زندگی اسلامی نتیجه استفاده از ماهواره است.

وی افزود : متاسفانه اکثر خانواده هایی که از ماهواره استفاده می کنند به این نکته توجه ندارند که برنامه های شبکه های آن حتی تحلیل های سیاسی و غیره توسط تیم های روانشناسی در رنگ ، دکور ، صدا و... طوری طراحی شده است که ناخواسته افکار و عقائدمخاطب را تحت تاثیر سوء قرار می دهد و کم کم باعث تغییر بینش فرهنگی و حتی دینی او می شود و می تواند آثار مخرب وغیرقابل جبرانی داشته باشد.

گفتنی است این گفتمان 13 بهمن سال جاری برگزار شد.