زمان : 10 Bahman 1391 - 19:18
شناسه : 64029
بازدید : 6039
ایام نوروز فرصتی مناسب جهت شناساندن شهرستان است ایام نوروز فرصتی مناسب جهت شناساندن شهرستان است

سرپرست فرمانداری بهاباد در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان گفت: ایام نوروز فرصتی مناسب برای شناساندن شهرستان بهاباد در سطح استان و نیز كشور می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد، نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بهاباد در محل سالن جلسات فرمانداری و با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست فرمانداری بهاباد ایام نوروز را فرصت مناسبی برای ارائه پتانسیلهای فرهنگی، تاریخی، گردشگری و محصولات بی نظیر كشاورزی شهرستان به مسافران دانست.

"سعید عبداللهی" اطلاع رسانی پتانسیل ها و جاذبه های شهرستان در زمینه های مختلف كه در جذب گردشگر مؤثر می باشد را مهم ارزیابی كرد و افزود: ایام نوروز فرصتی مناسب برای شناساندن شهرستان بهاباد در سطح استان و نیز كشور می باشد و باید اطلاع رسانی شایسته در سطح استان بویژه در مبادی ورودی و خروجی مركز استان انجام شود.

وی در ادامه خواستار نظارت هر چه بیشتر نهادهای نظارتی بر اصناف شد و گفت: باید با نظارت هر چه بیشتر، كالاها و محصولاتی كه به مردم و بویژه مسافران فروخته می شود دارای كیفیت بسیار مطلوبی باشد تا مسافران خاطره خوبی از سفر به شهرستان در ذهن خود داشته باشند.

در این جلسه کمیته های مختلف به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر بین واحدها و ادارات شهرستان در راستای استقبال از مسافرین نوروزی و آماده کردن زیر ساختهای لازم برای حضور مسافران، تشکیل شد.

در پایان عبداللهی ضمن تشكر از فعالیتهای انجام شده در نوروز سال 91 گفت: با توجه به فعالیت های انجام گرفته در سطح شهر، باید پر توان تر از سال گذشته در خدمت مسافران نوروزی باشیم.