زمان : 29 Azar 1391 - 10:20
شناسه : 61538
بازدید : 8123
سخنی با مدیرکل محترم دادگستری استان یزد:آیا حقوق مردم را که با سیاه نمایی ضایع شد را هم پی گیری قضایی می کنید؟(12نظر) سخنی با مدیرکل محترم دادگستری استان یزد:آیا حقوق مردم را که با سیاه نمایی ضایع شد را هم پی گیری قضایی می کنید؟(12نظر) سیدرضا سید دعاگو-----و این بسیار نکته ی مثبتی است و بسیار جای امیدواری است که با این پیگیری قضایی مسائل روشن شود تا مردم بدانند در این میان حق با چه کسی است و آیا به راستی حضور شرکت ملی یا خصوصی مس که حضرتعالی حکم به خصوصی بودن آن داده اید در جهت منافع مردم منطقه بوده یا باعث اضرار آنها شده است ؟

سیدرضا سید دعاگو

جناب حیدری سلام"در خبر های اخیر خواندیم که یکی از نشریات استان  نوشته است که حضرتعالی درمصاحبه ای اعلام کرده اید که به تخلفات شرکت خصوصی مس در حوزه تفت رسیدگی قضایی می کنید .

و این بسیار نکته ی مثبتی است و بسیار جای امیدواری است که با این پیگیری قضایی مسائل روشن شود تا مردم بدانند در این میان حق با چه کسی است و آیا به راستی حضور شرکت ملی یا خصوصی مس که حضرتعالی حکم به خصوصی بودن آن داده اید در جهت منافع مردم منطقه بوده یا باعث اضرار آنها شده است  ؟

اما چیز دیگری که ما و مردم را نگران کرده است این است که آیا شما و همکارانتان که نمایندگان مردم در احقاق حقوقشان هستید حقوق قاطبه ی مردم محروم منطقه و استان که پناهی جز ایزد منان برایشان متصور نیست را نیز پی گیری می کنید یا خیر ؟

حتما همکاران انتظامی  به شما گزارش کرده اند که اگر نکرده اند می بایست مواخذه شوند که در یکسال اخیر افرادی سودجو سعی در جو سازی و ایجاد تنش در استان نموده و همه  تصمیمات استان را تحت تاثیر این جوسازی ها قرار داده و به مسئولان و ارگان های خدمت گذار استان و نظام تهمت و افترا بسته و از این طریق حقوق مردم را ذایل کردند .

حضرت آقای حیدری و دیگر عزیزان خدمت گذار در قوه قضاییه از جمله دادستان محترم استان و نماینده مدعی العموم انتظار می رود که پاسخ دهید آیا به موارد زیر نیز حاضرید رسیدگی قضایی کنید؟

-         نخست تهمت بستن به سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در سایت معاند بالاترین توسط همین افراد جوساز استان و ایجاد توطئه و سیاه نمایی علیه نهادی که دست اندرکاران آن در دفاع از ملت جان خود را کف دستشان گرفته اند و مدعی شدن به فشار به خبرنگاران و مردم و همچنین انجام امور ویرانگر توسط این نهاد خدمت گذار برآمده از متن مردم که در تصویر ذیل به تفضیل می بینید که چگونه بصورت سازماندهی شده و خبرهای زنجیر وار و متصل به هم ، تنها در جهت مسموم سازی فضا و توقف این پروژه عظیم و نیل به اهداف ناصواب خود به این نهاد حمله کرده اند حال آنکه تا آنجا که ما می دانیم سپاه پاسداران در این معادن هیچگونه سهامی ندارد و تنها یک قسمت از حفاری طی یک مناقصه به یکی از نهاد های وابسته به آن واگذار شده است .

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_17288.jpeg

-         دوم اینکه آیا به شکوائیه جوانان استان با این مضمون که با راه اندازی این معادن می رفت که تنها بصورت مستقیم  قریب به حداقل 2 هزار فرصت شغلی جدید برای جوانان ایجاد شود و این مهم می توانست به حل بسیاری از معضلات اجتماعی از جمله کاهش نرخ ازدواج کمک کند که اکنون با این جوسازی ها انجام نخواهد شد رسیدگی خواهد شد؟

-         و سومین موردی که شاید نیاز باشد در آینده به آن رسیدگی قضایی کنید این مسئله است که چه کسانی و به چه منظور این فرصت را فراهم آوردند که نمایندگان استان کرمان برای زیر مجموعه شهربابک شدن معادن مس علی آباد و دره زرشک نقشه بکشند و مقدمات آن را برای سالهای آینده و پیش از استخراج آن آماده کنند و این داستان سنگ آهن بافق و ذوب آهن اصفهان دوباره تکرار شود و باز همان قصه ی محرومیت و مظلومیت مردم منطقه ...

که به قول یکی از دوستان محرومیت هیچگاه ذاتی نبوده و آن را افراد ........... به وجود می آورند.

در پایان آقای حیدری آیا به پرونده ی مظلومیت و محرومیت مردم استان و همچنین مسئولین خدمتگذار استان هم رسیدگی قضایی خواهید کرد؟

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_17287.jpeg