زمان : 17 Aban 1391 - 13:30
شناسه : 59972
بازدید : 9924
یک فعال اقتصادی کشور هند برای سرمایه گذاری در یزد اعلام آمادگی کرد(1نظر) یک فعال اقتصادی کشور هند برای سرمایه گذاری در یزد اعلام آمادگی کرد(1نظر) رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: سامت (SAAMAT ) از فعالان اقتصادی کشور هند برای انجام سرمایه گذاری در بخش تولید پارچه در یزد اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد " مراد علی میر " افزود: این سرمایه گذار علاوه بر ساخت واحد تولیدی در زمینه یاد شده، قرار است  5/11 میلیون یورو برای خرید ماشین آلات و دانش فنی هزینه کند.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال بیش از 200 نفر فراهم و روزانه 50 هزار متر مربع پارچه تولید خواهد شد.

به گفته رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی یزد ، جلسه اطلاع رسانی و ارائه مشورت های لازم به این سرمایه گذار خارجی در زمینه های مربوط به پذیرش و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تشکیل شد.

وی اظهار داشت:  در این جلسه اطلاعات لازم در خصوص حمایت‌های قانونی از سرمایه‌گذاران خارجی نظیر ضمانت‌های ارائه شده در خصوص ریسک‌های غیر تجاری، مزیت‌ها و مشوق‌های در نظر گرفته شده، نحوه اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی، اولویت‌های سرمایه‌گذاری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه نساجی ارائه شد.

میر اضافه کرد: با توجه به درخواست سرمایه‌گذار خارجی مبنی بر همکاری با شریک ایرانی، یکی از سرمایه گذاران توانمند داخلی فعال در حوزه نساجی، به سرمایه‌گذار خارجی معرفی شد.