زمان : 17 Aban 1391 - 11:34
شناسه : 59963
بازدید : 12577
ميرزا رجبي خداحافظی تا مصطفي سالاري  معاون  فرماندار يزد شود ميرزا رجبي خداحافظی تا مصطفي سالاري معاون فرماندار يزد شود

در مراسمي با حضور امام جمعه بخش مركزي، معاونين استاندار، فرماندار و تني چند از مسئولين از خدمات محمد حسين ميرزا رجبي تقدير و مصطفي سالاري به عنوان معاون برنامه ريزي ، اداري و مالي فرمانداري يزد معرفي شد.

حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد كاظم مدرسي در اين مراسم گفت: در دين اسلام رعايت حفظ حقوق مردم واجب است و در اين خصوص  تأكيدات زيادي مبني بر حفظ آبرو و حقوق مردم شده است .

امام جمعه بخش مركزي افزود: يكي از مهمترين اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي حل مشكلات مردم در مسائل مختلف است و از اين رو همه مسئولان بايد در راستاي رفع مشكلات مردم قدم بردارند.

در ادامه رضايي معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري يزد با اشاره به سياستهاي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري در خصوص تحول نظام اداري خاطر نشان كرد: در همه سياستها ابلاغي بر خدمت رساني به مردم آنچنان كه شايسته است  تأكيد شده است و به همين منظور بايد اين مهم سرلوحه كار همه مديران و مسئولان قرار گيرد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري يزد اظهار داشت: در چند سال گذشته در استان يزد كارهاي خوب و خدمات ارزنده اي صورت گرفته كه توانسته تأثير مهمي در توسعه وپيشرفت استان داشته باشد.

رضايي با اشاره به تحريمها و چالشهاي پيش روي كشور خاطر نشان كرد: بايد  مردم و مسئولان با درايت و تدبير و تعامل سازنده تحريمها را پشت سر گذاشته و به يك پيروزي تاريخي در مقابل استكبار جهاني دست يابيم. غلامحسين دشتي نيز در اين جلسه گفت: شهرستان يزد به عنوان پيشاني استان شناخته مي شود و اين شهرستان با ادعاي دارالعباده و دارالعلم بودن سهم بسزايي را در پيشرفت و توسعه استان دارد.

معاون سياسي امنيتي استانداري با اشاره به اينكه شهرستان يزد توانسته در عرصه هاي مختلف اعم از اقتصادي ، اجتماعي ، سياسي و ... موفقيت هاي بيشماري را در سالهاي گذشته كسب نمايد گفت: پيشرفت در عرصه هاي مختلف موجب ايجاد فرصتها و تهديدهاي مختلفي است كه بايد با مديريت عالي از فرصتها نهايت استفاده را نمود و بر تهديدها فائق آمد.

دشتي در بخشي ديگر با تأكيد به اينكه امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي به عنوان هدايتگر ديگر كشورها اسلامي در سطح جهان شناخته مي شود اظهار داشت:ايران اسلامي توانسته با تكيه بر فرهنگ غني اهل بيت ،حفظ روحيه استقلال طلبي و مبارزه با مستكبرين عالم راه سعادت را براي ديگر جوامع اسلامي هموار سازد.

سيفي فرماندار نيز خدمت به مردم را بهترين كار و بيشترين ثواب در پيشگاه خداوند متعال دانست. در اين مراسم از خدمات سي ساله محمد حسين ميرزا رجبي تقدير و مصطفي سالاري به عنوان معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرمانداري يزد معرفي شد .