زمان : 16 Aban 1391 - 22:59
شناسه : 59941
بازدید : 8275
دیدار جبهه اصلاحات با هاشمی +تصاویر در لابلای اخبار دیدار جبهه اصلاحات با هاشمی +تصاویر دیدار دبیران کل احزاب جبهه اصلاح طلبان و برخی از چهره ها و شخصیت های اصلاحات با آیت الله هاشمی رفسنجانی در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

دیدار جبهه اصلاحات با هاشمی +تصاویر

جمعی از چهره ها و دبیران کل احزاب جبهه اصلاحات با هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

همچنین در ادامه این جلسه آیت الله هاشمی طی سخنانی مبسوطی بر حضور همه سلیقه ها در انتخابات یازدهم در قالب تشکل های اصلاح طلب و اصولگرا و ایجاد همدلی و انسجام ملی تاکید کرد.

به گزارش رسانه ها دیدار دبیران کل احزاب جبهه اصلاح طلبان و برخی از چهره ها و شخصیت های اصلاحات با آیت الله هاشمی رفسنجانی در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

در این جلسه مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری و محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان سخنرانان جلسه به طرح دیدگاههای خود در زمینه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و انتخابات دوره چهارم شوراها پرداختند.

به گزارش فرارو،سخنرانان جلسه به نمایندگی از مجموعه اصلاح طلبان مشکلات پیش روی انتخابات و عدم انسجام و کم رغبتی که بین اصلاح طلبان برای حضور گسترده در انتخابات وجود دارد را مطرح و راهکارهایی را برای برون رفت از شرایط موجود پیشنهاد دادند که از جمله این پیشنهادات ایجاد جبهه واحد اصلاح طلبان با حضور همه گروهها و تشکل های اصلاح طلب و بر پرهیز از انزوای اصلاحات بود.

همچنین در ادامه این جلسه آیت الله هاشمی طی سخنانی مبسوطی بر حضور همه سلیقه ها در انتخابات یازدهم در قالب تشکل های اصلاح طلب و اصولگرا و ایجاد همدلی و انسجام ملی تاکید کرد.

عکس : خبرگزاری ایسنا