زمان : 06 Aban 1391 - 22:43
شناسه : 59408
بازدید : 11742
مراسم بزرگداشت دکتر جواد حائریان "پنجشنبه" در اردکان برگزار می شود مراسم بزرگداشت دکتر جواد حائریان "پنجشنبه" در اردکان برگزار می شود


    آیین نکوداشت "دکتر جواد حائریان اردکانی"  طبیب ماندگار و پیشکسوت شهرستان اردکان همزمان با نودمین سال تولدش، پنج شنبه یازدهم آبانماه ساعت 18 در فرهنگسرای آیت ا.. خاتمی (ره) اردکان با حضور چهره‌های کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می شود.

    "محمدرضا تابش" در جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم ،دکتر جواد حائریان را شخصیتی متعهد،متخصص و فرهیخته توصیف کرد ه بود که بیش ازسه دهه از بهترین ایام زندگی خود را صرف خدمت بی منت به مردم و کاهش آلام آنها کرد.

    نماینده مردم اردکان،همچنین وی را  الگویی وافی و شافی برای همه دانست که توانست علم را همراه با اعتقادات والای انسانی در هم بیامیزد و ابراز خرسندی کرد  که ازخدمات این طبیب اخلاق مدار قدردانی می شود.

    دکترجواد حائریان اردکانی در سال ۱۳۰۱ در خانواده‌ای فرهنگی و مذهبی در اردکان بدنیا آمد.وی ابتدا به حرفه نجاری و رانندگی مشغول بود و سپس با طی مراحل تحصیل به شغل معلمی مشغول  و نهایتا با اخذ مدرک پزشکی از دانشکده پزشکی دانشگاه مشهد، به طبابت روی آورد.

    دکتر جواد حائریان طبابت را از سال ۱۳۳۵ آغاز و در دهه شصت به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

    دوران پربار طبابت ایشان نشان از کارنامه موفق پزشکی اخلاق مدار، متدین و وارسته دارد که بی‌وقفه و بدون چشمداشت مادی عمر پربار خود را صرف خدمت به مردم شهرستان اردکان کرد.