زمان : 02 Shahrivar 1391 - 23:56
شناسه : 56225
بازدید : 5525
بيانيه فرماندار بهاباد به مناسبت فرارسيدن هفته دولت بيانيه فرماندار بهاباد به مناسبت فرارسيدن هفته دولت

یزدفردا:"محمدرضا هدائی" در پيام خود هفته دولت را فرصتی دانست که با انعکاس خدمات دولت در سنوات مختلف با مردم ارتباط صمیمانه برقرار شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد، "محمدرضا هدائی" به مناسبت هفته دولت بیانیه‌ای به این شرح صادر كرد.

"اسلام می خواهد كه دولت ها خدمتگزار ملت ها باشند."                          امام خمینی(ره)

 

به نیكی ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر، آن پرچمداران امید، عدالت و عشق به ارزشهای انقلاب را، هفته‌ دولت نام نهاده‌اند، تا با تكرار نام شهید رجایى و شهید باهنر، این پرچمها را كه تعیین‌كننده‌ خط مشى دولت و نظام جمهورى اسلامى است، مشخص‌تر و واضح‌تر در برابر چشمان خود حفظ نمائیم، تا فراموش نكنیم كه از چه راهى عبور كرده و مى‌كنیم و به كدامین افق روشن باید دست یابیم.

هفته دولت فرصتی است که با انعکاس خدمات دولت در سنوات مختلف با مردم ارتباط صمیمانه برقرارشود و زمان مرور خاطرات شهیدان رجایی و باهنر و دولتمردانی است که در تاریخ معاصر برای همیشه ماندگار شدند.

در هفته دولت مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند و این هفته نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی بوده و این از افتخارات انقلاب اسلامی است.

بی شک یکی از مهم ترین ویژگیهای دولت اسلامی و وجه تمایز آن از دیگر دولت های حاکم این است که از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار بوده و كارگزاران دولت اسلامی از میان مردم برخاسته و برای خدمتگذاری به مردم وارد این عرصه مقدس شده اند.

اینجانب با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر این مناسبت بزرگ را به تمامی دولتمردان و مردم ولایتمدار شهرستان بهاباد تبریک عرض می نمایم و توفیق و بهروزی دولت سرافراز را در راستای خدمت هر چه بیشتر به جامعه اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از در گاه خداوند متعال خواستارم.