زمان : 16 Mordad 1391 - 20:04
شناسه : 55393
بازدید : 3307
 افتتاح پايگاه امام حسن مجتبي (ع) در كارخانه كاشي كيميا سرام با حضور دکتر اعرافی امام جمعه میبد افتتاح پايگاه امام حسن مجتبي (ع) در كارخانه كاشي كيميا سرام

یزدفردا:همزمان با ميلاد با سعادت دومين اختر تابناك امامت و ولايت حضرت امام حسن مجتبي (ع) ، ساختمان جديد پايگاه امام حسن مجتبي (ع) در كارخانه كاشي كيميا سرام ميبد افتتاح شد .

به گزارش یزدفردا به نقل از میبد آدینه ، اين پايگاه 80 مترمربع زيربنا دارد و براي ساخت آن 8 ميليون تومان هزينه شده است .

آيت الله اعرافي امام جمعه ميبد در مراسم افتتاحيه اين پايگاه به دوره امامت امام حسن و امام حسين (ع) پرداخت و افزود : دوران امامت اين 2 امام بزرگوار بسيار متفاوت بود .

امام جمعه ميبد با بيان اينكه در دوران امام حسن مجبتي (ع) پيچيدگي حكومت معاويه و عدم بصيرت و آگاهي و در دوران امام حسين (ع) بي بصيرتي و عدم شجاعت و عزم و اراده باعث شد كه اين دو امام بزرگوار نتوانند به اهداف خود برسند تصريح كرد : در شرايط امروز هم كشورما در پيچ تاريخ قرار گرفته است و نياز به بصيرت و آگاهي و عزم و اراده و شجاعت و مقاومت دارد تا از اين پيچ گردنه عبور كند .

وي افزود :ماموريت پايگاه هاي بسيج درهمه محيط ها تقويت روحيه و مقاومت و ترويج فرهنگ اقتصاد مقاومتي است و صنايع ما بايد با بكارگيري راهكارهاي مناسب علمي درتوليد قطعات و ورود به صنايع پاك كشور را در رسيدن به خودكفايي كمك كنند .