زمان : 20 Tir 1391 - 23:40
شناسه : 54110
بازدید : 8296
حضور فرماندار در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 شهرستان بهاباد حضور فرماندار در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 شهرستان بهاباد

یزدفردا :مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 با حضور 80 نفر از دانشجویان استان یزد در روستای رحیم آباد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهاباد، فرماندار به همراه جمعی از مسئولین بسیج شهرستان با حضور در روستای رحیم آباد از توابع دهستان جلگه در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 شركت نمودند.

در این مراسم ابتدا نماینده دانشجویان حاضر در این طرح در مورد اهداف طرح مطالبی را بیان كرد و تلاش در رفع محرومیت روستاها و ارتقاء معنویت و حس همنوع دوستی و تعاون در دانشجویان را برخی اهداف طرح هجرت نام برد.

فرماندار بهاباد طرح هجرت 3 را از جمله طرح‌های مفید و کاربردی در تقویت و ارتقای معنوی و فرهنگی دانشجویان بسیجی عنوان کرد و افزود: این طرح یک الگو و مدل فرهنگی موفق برای مشارکت دانشجویان در راستای حضور و خدمت در مناطق محروم و دور افتاده کشور است.

"محمدرضا هدائی" در ادامه در مورد اهمیت فعالیت دانشجویان و جوانان در اردوهای هجرت که از منویات مقام معظم رهبری است مطالبی بیان كرد و ضمن اشاره به مسائل و مشكلات روستاهای محروم شهرستان از دانشجویان خواست گزارشی از روند اجرای طرح در شهرستان بهاباد را به فرمانداری ارسال نمایند.

طرح هجرت 3 با حضور دو گروه از دانشجویان دختر استان یزد در روستاهای محروم شهرستان بهاباد در حال اجرا می باشد.

یك گروه 25 نفره در روستاهای حسین آباد سركازه، تقویه و آشترك از توابع دهستان بنستان و یك گروه 45 نفره در روستاهای رحیم آباد، خیرآباد، ده محمدرفیع و دهنو ملااسماعیل از توابع دهستان جلگه مشغول به فعالیت هستند.

این طرح تا آخر تیرماه ادامه خواهد داشت.