زمان : 06 Tir 1391 - 17:09
شناسه : 53285
بازدید : 10326
آقای شهردار! صبرمان زیاد است چون عادت کرده ایم!!! مشکلات شهرک شهدای میبد آقای شهردار! صبرمان زیاد است چون عادت کرده ایم!!!

یزدفردا :انعکاس مشکلات و درد دل های مردمی در یزدفردا یکی از اهداف و برنامه های سایت یزدفردا بوده و می باشد و در مقابل نیز آمادگی کامل یزدفردا برای انتشار پاسخ مسئولین اعلام می داریم و امیدواریم یم ارتباط دوسوییه بین مردم و مسئولین را بتوانیم برقرار نماییم و نتیجه آن کمک به خدمت بی منت به مردم خوب و قدرشناسمان باشد البته در این راه انعکاس قدرشناسی شما مردم خوب نیز می تواند انعکاس داده شود تا مشوقی باشد برای خدمتگزاران واقعی مردم .

مطلبی که در ادامه منتشر می شود از شهرستان میبد است و خطاب به شهردار این شهر :

وارده به یزدفردا :یکی از ساکنین شهرک شهدای میبد:اقا این مطلب را بررسی کنید ببینید چرا مسئولین شهر ما به پاسخ ندادن عادت کرده اند. مثلا اگر در سایت‌های خبری یا نشریات شهرستان درخواستهایی از طرف شهروندان مطرح شود یا مطالبه ای از مسئولین داشته باشند هیچ کسی حاضر نیست پاسخگوی آنها باشد حتی با یک جواب منفی!!!
اینجانب به نمایندگی بسیاری از اهالی شهرک شهدا تاکنون چند بار در نشریات و سایت‌های شهرستان مطالبات بسیار پیش پا افتاده ای از اهالی این منطقه خطاب به مسئولین به ویژه شهرداری محترم مطرح نموده ام ولی متاسفانه شاهدیم نه تنها هیچ اقدامی‌در رفع این معضلات و مشکلات صورت نمیگیرد که حتی این مسئولین زحمت یک پاسخ مختصر و حتی منفی به درخواست ما نداده اند.

پس از پیگیری‌های طولانی مدت نسبت به اسفالت خیابان بزرگ جنب مسجد امام حسین تا مجتمع مسکونی آقایان لطف کرده و زیرسازی انجام داده اند ولی با گذشت بیش از یک ماه انگار فراموش کرده و ادامه کارشان متوقف شده است. شما را به خدا آقای مسئول یک بار بیا ببین چه می‌کشیم از این وضع. گرد و خاک و …
تازه ورودی‌های فرعی به این خیابان نیز توسط آقایان صاف شده یعنی با زیرسازی که کرده اند بدون هیچ علامتی برای ورود از فرعی به این خیابان ناگهان ۲۰-۳۰ سانت سطح خیابان پایین تر است .

دریغ از نصب چند تابلوی ساده.
با آشنایی که با کارهای شهرداری دارم میدانم متاسفانه این مجموعه عادت کرده کارهایی را شروع و آنها را نیمه تمام به حال خود رها کند مگر اینکه  مردم اعتراض کنند و آنوقت آقایان دست به کار شوند.
آقای شهردار ای کاش هیچ وقت کیفیت طرح‌های عمرانی شهر را فدای کمیت نکنید!
آقای شهردار! صبرمان زیاد است چون عادت کرده ایم!!!