زمان : 22 Farvardin 1391 - 10:06
شناسه : 49145
بازدید : 3146
درمانگاه تأمين اجتماعي ابركوه راه‌اندازي شد درمانگاه تأمين اجتماعي ابركوه راه‌اندازي شد

دكتر دهقان مدير درمان تأمين اجتماعي استان يزد از راه‌اندازي درمانگاه تأمين اجتماعي شهرستان ابركوه در ابتداي سال جاري خبر داد . وي ضمن ابراز خرسندي از راه‌اندازي درمانگاه تأمين اجتماعي در آن شهرستان افزود : با تلاش و پيگيريهاي انجام شده و همكاري مسئولان استان و بخصوص شهرستان ابركوه و نيز مساعدتهاي مسئولان ستاد سازمان تأمين اجتماعي، آرزوي ديرينه بيمه شدگان اين شهرستان تحقق يافت و درمانگاه تأمين اجتماعي ابركوه در روزهاي ابتدايي سال 1391 به بهره‌برداري رسيد .

دكتر غلامحسين دهقان ادامه داد : پس از تصويب تشكيلات ، عليرغم نزديك شدن به پايان سال ،كادر درماني و پشتيباني با برگزاري آزمون استخدامي از بين نيروهاي بومي انتخاب و پس از آموزشهاي لازم و نيز آماده سازي فضاي موجود و تأمين تجهيزات مصرفي ، درمانگاه ابركوه نيمه فروردين ماه بصورت آزمايشي راه‌اندازي شده و انشاءا... در آينده نزديك با حضور مسئولان محلي بصورت رسمي افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت .

دكتر دهقان در پايان ضمن تشكر از همكاري و مساعدتهاي مسئولان شهرستان اظهار اميدواري كرد با تأسيس اين درمانگاه گوشه‌اي از مشكلات بيمه‌شدگان اين منطقه مرتفع گردد .