زمان : 21 Farvardin 1391 - 09:38
شناسه : 49086
بازدید : 3438
کتاب "باورهای ما در ترازوی برهان" اثر استاد شایق منتشر شد کتاب "باورهای ما در ترازوی برهان" اثر استاد شایق کتاب یک جلدی باورهای ما در ترازوی برهان توسط دکتر محمد رضا شایق عضو هیات علمی گروه معارف واحد یزد در تیراژ هزار نسخه توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی یزد منتشر شد.

غلامعلی مدیح رئیس شورای انتشارات واحد یزد  گفت: کتاب مذکور توسط استاد محمد رضا شایق مدرس این دانشگاه در چهار فصل و 161 صفحه به زیور طبع آراسته و به رشته تحریر درآمد و در هزار نسخه توسط دفتر انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی یزد منتشر و روانه بازار شد.

وی افزود: مطالب این کتاب به زبانی ساده و روان ارائه شده و برای عموم علاقه مندان قابل مطالعه و مورد استفاده میباشد همچنین به عنوان کتاب 3 واحد درسی جهت آموزش دانشجویان رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی و الهیات در دانشگاه مورد استفاده می باشد.

رئیس انتشارات و کتابخانه مرکزی واحد یزد ادامه داد: موضوعات مندرج این کتاب گفتاری در علم کلام با مباحثی در خصوص توحید،معاد،مرگ و حقیقت آن،قیامت و بعد ازآن،درک وشعور و حیاتی که در این معجون خاکی یعنی بدن ما قرار گرفته چیست؟،مقصد این همه ناآرامی و حرکت کجاست؟ و ما به کدام سو برده می شویم؟،کیستیم و از کجا آمده ایم؟،اینجا کجاست و وظیفه ما در این سرا چیست؟ و .... می باشد

غلامعلی مدیح در پایان خاطر نشان کرد: مطالعه کنندگان و دانشجویان جهت دسترسی به این کتاب می توانند به انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی یزد مراجعه یا با شماره تماس 8117300 کتابخانه مرکزی دانشگاه تماس حاصل نمایند.